Výsledkem byla úspěšná první zkušební jízda s nejnovější specifikací soutěžního vozu Hyundai i20 WRC na soukromém testovacím polygonu nedaleko sídla oddělení Hyundai Motorsport v německém Alzenau. Technický tým Hyundai Motorsport dokončil premiérovou jízdu bez významných problémů. V rámci příprav na vstup do mistrovství světa v rallye FIA WRC (Federation Internationale de l’Automobile; World Rally Championship) v roce 2014 jej nyní čeká náročný testovací program.
Po první třídenní zkoušce o celkové délce 550 kilometrů následovalo první komplexní testování vozu, během něhož byla vyzkoušena rozmanitá nastavení a získána cenná data k analýzám.
„Vůz vyjel na silnici a musím přiznat, že to byl pro mě emocionálně silný okamžik vidět poprvé v akci nejnovější specifikaci vozu i20 WRC,“ prohlásil Michel Nandan, šéf týmu. „Ve zbývající části roku nás čeká intenzivní testovací program na různých místech po celé Evropě, abychom mohli hodnotit i20 WRC v nejrůznějších podmínkách a na různých druzích povrchu.“
Prvním ostrým startem Hyundai i20 WRC bude v lednu 2014 legendární soutěž Rallye Monte Carlo.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.