AČCKA: Druhá cestovní kancelář letos ukončila svou činnost - CK monmare travel s.r.o.

08.07.2014 11:52

Cestovní kancelář sdělila, že klienti v zahraničí mají své pobyty i dopravu uhrazené.

AČCKA:  Druhá cestovní kancelář letos ukončila svou činnost - CK monmare travel s.r.o.
Foto: AČCKA
Popisek: AČCKA

Brněnská cestovní kancelář monmare travel s.r.o., která provozovala činnost cestovní kanceláře teprve od února 2014, dnes oznámila svým obchodním partnerům, že ukončuje činnost a vyhlašuje úpadek. Dle sdělení CK je důvod následující: "Vzhledem k nízkým prodejům a cenám na trhu jsme nebyli schopni dále situaci udržet a musíme ukončit činnost."

Cestovní kancelář spolupracuje s pojišťovnou. Své klienty, kteří mají odletět zítra do Turecka, bude CK postupně kontaktovat a informovat o postupu uplatnění nároku u pojišťovny. Klienti, kteří mají platné uzavřené smlouvy o zájezdu s CK monmare travel s.r.o., se nyní obracejí na asistenční službu pojišťovny.

Jednatel cestovní kanceláře sdělil, že klienti nacházející se v zahraničí (21 osob v Turecku, 65 osob v Bulharsku) mají své pobyty i zpáteční letenky uhrazené, pobyty dokončí v řádném termínu a repatriace nebude nutná.

Podle odhadů je pojistný limit CK cca 6.300.000 Kč a cestovní kancelář je přesvědčena, že pokryje veškeré oprávněné nároky klientů. Cestovní kancelář se specializovala na pobytové zájezdy u moře, poznávací zájezdy po Evropě a zájezdy pro příznivce aktivního trávení dovolené (turistické zájezdy, trekking, plavby na plachetnicích nebo rafting), řadila se mezi menší subjekty.

CK monmare travel s.r.o. je pojištěna pro případ úpadku u Generali pojišťovna, a.s. (Europ Assistance s.r.o, Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4, Tel. 221 586 660, Fax: 221 586 100, Email: operations@europ-assistance.cz). Veškeré informace o postupu při uplatnění nároku na náhradu zaplacených záloh a doplatků na zrušené zájezdy i formulář pro hlášení škodní události jsou dostupné na webu pojišťovny http://www.generali.cz/. Vyplněný "Škodní protokol" musí zákazníci zaslat na asistenční službu a doložit potřebné doklady nejpozději do 6 měsíců od vzniku pojistné události.

V České republice nyní (k 2.7.2014) působí 961 cestovních kanceláří, řádně pojištěných proti úpadku, které v loňském roce na našem trhu prodaly 2,183 mil. zájezdů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vězeňská služba: Pietní vzpomínka k výročí Pražského povstání

20:48 Vězeňská služba: Pietní vzpomínka k výročí Pražského povstání

V rámci oslav výročí Pražského povstání se dnes konal vzpomínkový pietní akt na místě bývalého nacis…