ATOZ Retail: Spotřebitelé volí nejlepší novinky roku 2014

23.03.2014 16:40

Sílí zájem o ocenění mezi výrobci čerstvého zboží.

ATOZ Retail: Spotřebitelé volí nejlepší novinky roku 2014
Foto: Hans Štembera
Popisek: Potraviny, ilustrační foto

Registrace do marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014 byla uzavřena. Ve 41 kategoriích spolu bude o toto ocenění soupeřit 127 novinek z oblasti rychloobrátkového zboží. Pokračuje trend z loňského roku, kdy se začínají více prosazovat čerstvé zboží a také inovace privátních značek.

Do 14. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka se mohli přihlásit výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků, kteří své nové produkty uvedli na český trh v období od září 2012 do prosince 2013.

Pokračuje loňský velký zájem o nominace v oblasti čerstvých a chlazených produktů, jako jsou mléčné výrobky, uzeniny či čerstvé maso. Silné zastoupení mají ale stále i ostatní kategorie rychloobrátkového zboží. Díky tomu opět v programu meziročně vzrostl celkový počet přihlášených výrobků, a to ze 115 na 127. Otevřeno bylo 41 kategorií, o tři více než v loňském roce.

„Letos nás těší nejen nominace typově velmi různorodého zboží, nově například v oblasti úklidových pomůcek nebo osvěžovačů vzduchu, ale také třeba zájem o kategorii alkoholických nápojů, která si loni prošla velmi těžkým obdobím. Opět se objevilo také několik zajímavých novinek pod privátními značkami řetězců,“ komentuje aktuální ročník Lukáš Matějka, project manager programu.

Registrace výrobků pro letošní ročník probíhala od září 2013 do konce února 2014. Po jejím ukončení se sešla odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit oprávněnost nominovaných produktů usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014 a potvrdit jejich rozdělení do jednotlivých kategorií. Kromě toho zvolila dva nejinovativnější výrobky (jeden za potravinářské a druhý za nepotravinářské zboží), které získaly cenu poroty. Porotě letos předsedal Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu, který nám poskytl pro tuto událost originální multifunkční prostor Tančící kuchyně.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění svého druhu na českém trhu, o jehož držitelích rozhodují samotní spotřebitelé, a to v rámci průzkumu, který probíhá ve spolupráci se společností STEM/MARK. Vítězové jednotlivých kategorií tak budou určeni na základě výsledků dotazování, jehož se účastní reprezentativní vzorek více než 4000 respondentů.

Tisíce dalších se pak mohou zapojit do spotřebitelských soutěží probíhajících ve spolupráci s časopisy Glanc, Pošli recept!, Katka, Katka křížovky, s rádiem Frekvence 1 a portály aukro.cz, babinet.cz, eureka.cz, prima-fresh.cz a prima-zeny.cz V jejich rámci budou volit nejoblíbenější novinku uživatelů, čtenářů či posluchačů daného média.

O programu budou také informování čtenáři odborných časopisů Zboží&Prodej, Svět balení, PHM Plus a Marketing&Media.

Slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 24. dubna 2014 v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Oceněné produkty mohou získat roční licenci na logo a slovní označení Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014, které budou moci využít na obalech a v reklamních kampaních. Během slavnostního galavečera budou také oznámeni vítězové spotřebitelských soutěží a držitelé cen poroty.

Poté bude následovat rozsáhlá půlroční mediální kampaň propagující vítězné výrobky i logo programu v B2B a B2C titulech Zboží&Prodej, Svět balení, PHM Plus, Apetit, Betynka, Pošli recept!, Katka a Katka Křížovky, na internetových portálech babinet.cz, aukro.cz, heureka.cz, iprima.cz, prima-fresh.cz, prima-zeny.cz a v rádiích Frekvence 1, Evropa 2 a BBC. Outdoorovou propagaci zajišťují Outdoor Akzent, JCDecaux, TV Transport v MHD a chybět nebudou ani spoty v síti Ona TV v čekárnách lékařských ordinací. Současně s touto kampaní bude spuštěna i retailová promoce, v jejímž rámci podpoří prodej vítězných výrobků řada maloobchodních řetězců, jako např. Albert, Interspar, Penny Market, Tesco, a prodejny skupiny Coop Terno a Trefa.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Svaz vinařů ČR: Účet za škody ve vinicích přesáhl dvě miliardy. Zapomeňme na daň, musíme řešit přežití a budoucnost

16:13 Svaz vinařů ČR: Účet za škody ve vinicích přesáhl dvě miliardy. Zapomeňme na daň, musíme řešit přežití a budoucnost

Rekordní mrazy, které minulý a tento týden udeřily v České republice, ničivě zasáhly tuzemské vinohr…