Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv

11.06.2014 14:58

„Otočili se k Vám banky zády? Nezoufejte!“ hlásá Zdeněk Srstka na několika nových billboardech společnosti ACEMA Credit, nejvýznamnějšího českého poskytovatele nebankovních úvěrů.

Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv
Foto: Acema
Popisek: Acema

Textař ani kreativní ředitel však o práci nepřišli, naopak dostali pochvalu za nápaditý start kampaně, která apeluje na pozorné čtení úvěrových a jiných finančních smluv. Akce je koncipována jako soutěž pro vnímavé kolemjdoucí. Pravopisnou chybu totiž obsahuje pouze malé množství billboardů, zbytek je v pořádku. Kdo objeví nejvíce chybných exemplářů, může vyhrát televizi, bazén či fotbalový míč.     

          

„Uspěchaná doba a neseriózní jednání finančních institucí bohužel vedou k tomu, že lidé se podepisují prakticky pod cokoliv. Až příliš důvěřují prodejcům, nečtou smlouvy a potom se nestačí divit. Proto jsme se rozhodli, že na problém upozorníme formou soutěže. Záměrně jsme přitom zvolili to nejzákeřnější prostředí: billboardy, kterých je všude záplava a které už dnes lidé sledují jen velmi povrchně. Odhalit chybu ve shodě přísudku s podmětem může být stejně snadné jako odhalit to, že vás někdo ‚bere na hůl‘. Stačí pozorně číst,“ říká Petr Šíma, marketingový ředitel ACEMA Credit.

Soutěž s názvem Najdi chybu a vyhraj! probíhá po celé Praze do konce června. Lidé mohou zasílat své úlovky prostřednictvím facebookové stránky www.facebook.com/AcemaCredit. Vždy stačí na zeď či do zprávy vložit fotografii nebo adresu. Na vítěze čekají TV 50“ Panasonic, Marimex Bazén Tampa a oficiální míč MS ve fotbale 2014. Cílem kampaně je upozornit občany na stále častější zneužívání principu „co je psáno, to je dáno“ a přimět je k pozornému čtení smluv.

„Pověstní ‚kostlivci‘ se schovávají nejčastěji v poznámkách napsaných dostatečně malým písmem.  Zejména starší lidé pak prakticky nemají šanci odhalit, že na ně někdo něco zkouší. Repertoár je velice pestrý: mimořádné poplatky, sleva platná pouze při splnění tvrdých podmínek či nemravná výše pokuty za odstoupení od smlouvy. Naše smlouvy nic takového neobsahují, s klienty jednáme férově a narovinu. Ostatně také proto si můžeme dovolit spustit tuto kampaň,“ říká Petr Šíma. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

16:46 Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

Šetření v případě českého seniora žijícího v USA se změnilo v pátrání po důkazech, které by České sp…