Agentura CzechTourism připravila inovaci organizační struktury

02.05.2015 21:00

Z důvodů efektivnějšího plnění priorit a úkolů Státní koncepce cestovního ruchu 2014 – 2020, jak ji schválila vláda České republiky, bude nové vedení CzechTourism a ministerstva pro místní rozvoj, jehož je agentura příspěvkovou organizací, realizovat v průběhu roku 2015 změnu v řízení a chodu agentury.

Agentura CzechTourism připravila inovaci organizační struktury
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„K tomuto kroku jsme se ve shodě s ministerstvem pro místní rozvoj rozhodli hlavně z toho důvodu, že v posledních několika letech došlo k velmi dynamickému vývoji know – how v oblasti marketingu a turismu“, sdělila generální ředitelka agentury Monika Palatková. „Z agentury CzechTourism se po změnách stane procesně řízená organizace podle nejnovějších trendů v oblasti průmyslového vnímání odvětví turismu, jak je přijaly národní centrály cestovního ruchu i v zahraničí, a dojde tak k efektivnějšímu propojení procesů a orientace na klíčové cílové skupiny“, dodává.

Na změně v organizaci agentury pracovalo nové vedení ministerstva pro místní rozvoj, zejména pak odbor cestovního ruchu, s novým vedením agentury několik měsíců. „Proces přizpůsobení organizační struktury CzechTourism novým požadavkům a potřebám vzešel z celé řady analýz ekonomických, technologických i personálních“, potvrdila ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Cílem organizačních změn je nastartování dlouhodobého procesu, který povede nejenom k hledání nových tržních příležitostí a obchodně orientovaných aktivit podporujících regionální rozvoj, ale také k vysoké úspěšnosti a výkonnosti marketingových aktivit a zhodnocení veřejných i soukromých zdrojů. Rok 2015 tak může být považován za „přechodné“ období v tomto procesu. V rámci změn dojde k soustředění systemizovaných míst do věcných odborů, k posílení role jednotlivých zahraničních zastoupení, nově bude zřízeno např. oddělení product managementu a pozice brand managera. V dohledné době by se tak agentura CzechTourism měla stát profesionální, obchodně orientovanou a renomovanou marketingovou agenturou zajišťující konkurenceschopnost a růst hodnoty značky destinace Česká republika na zahraničním i domácím trhu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…