Atmedia překonává rekordy

12.07.2013 18:35

Mediální zastupitelství tematických televizí Atmedia překonává v posledním období rekordy. Za uplynulých devět týdnů neustále posiluje svoji pozici a v posledním týdnu dosáhla dokonce 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině diváku ve věku 15+.

Atmedia překonává rekordy
Foto: hns
Popisek: Televize s monoskopem

Atmedia v posledních týdnech nepřetržitě zvyšuje svůj podíl na publiku a dosáhla historicky nejvyššího 4% sharu mezi dospělými diváky staršími 15 let. V případě cílové skupiny 15-54 share vystoupal na hodnotu 3,7%. Mediálnímu zastupitelství se daří zhodnocovat souhrnný potenciál nových stanic, o které v posledním čtvrtletí rozšířilo svoje portfolio.

Nyní Atmedia zastupuje 31 televizí, což je o šest více než v minulém roce. Z toho 17 je v TV-metrovém měření. V posledním roce došlo k výrazné změně v portfoliu stanic. Původně obsahovalo výhradně kabelové a satelitní stanice, nyní zahrnuje hned několik digitálních stanic s celoplošným terestrickým pokrytím: Óčko, Óčko Gold, Šlágr TV a Retro Music Television. Tímto krokem Atmedii stoupl měsíční zásah o výrazných 73% a nyní dosahuje 5 250 000 diváků měsíčně.

Zastupováním zmíněných čtyř českých hudebních televizí se Atmedia stala výhradním subjektem prodeje reklamy všech měřených hudebních televizí v Čechách. Také další nové stanice, Kino Svět a Horor Film, staví svůj programing na českém obsahu. Další významnou událostí, která pomohla k výraznému meziročnímu nárůstu sharu, byl červencový vstup Óčka do celoplošného multiplexu 3, který mu v meziročním srovnání přinesl více než dvojnásobnou sledovanost v cílové skupině 15-54.
 
 Narůstající podíl v posledních týdnech není způsoben pouze rozšiřováním portfolia, jelikož jediná nová televize v porfoliu za dané období je Óčko Gold. Zvyšující se podíl na sledovanosti se týká již déle existujících zavedených stanic, např. Sportu1, AXN, Filmu+ nebo National Geographic Channel. Například Universal Channel prošel v květnu kompletním rebrandingem a v červnu se mohl pochlubit 16% meziměsíčním nárůstem podílu. Retro Music Television před měsícem zase kompletně změnila svůj vizuál a meziměsíčně si také polepšila. Atmedia také  již pravidelně těží z toho, že její stanice mají v průměru loajálnější diváky, jejichž sledovanost se ukazuje být méně ovlivněna sezónními výkyvy sledovanosti pod vlivem počasí.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ceskamedia.cz

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: V březnu byla očištěná míra nezaměstnanosti 3,0 %

22:04 Český statistický úřad: V březnu byla očištěná míra nezaměstnanosti 3,0 %

Podíl zaměstnaných k celé populaci 15–64letých dosáhl v březnu 74,6%. Oproti březnu 2023 se snížil o…