„Jsme hrdí, že výsledky průzkumu odrážejí náš závazek k poskytování vysoce kvalitních výrobků, které splňují měnící se potřeby a zájmy našich zákazníků,” poznamenal James Leipnik, Chief of Communication, Canon Europe, Middle East and Africa. „Prostřednictvím našich technologií chceme podpořit a inspirovat spotřebitele k jejich dalšímu kroku ve světě zobrazování. Rádi bychom v nich podpořili nadšení pro sílu obrazu, jaké máme my v Canonu,” dodal.
Průzkum Reader’s Digest je jednou z nejrozsáhlejších zákaznických studií v Evropě. Dotazováno bylo více než 18 000 respondentů ve 12 evropských zemích. Respondenti hodnotili značky podle kvality, hodnoty, image a také do jaké míry chápou potřeby zákazníků. Otázky také poměřily důvěru spotřebitelů v reklamní sdělení a postoje společností vzhledem k životnímu prostředí.
Canon jako “nejdůvěryhodnější” značku fotoaparátů uvedlo těchto 10 zemí: Belgie, Česká republika, Finsko, Francie, Německo, Nizozemí, Portugalsko, Rusko, Slovinsko a Švýcarsko.
O společnosti Canon Europe
Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.
Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů. Canon v minulém roce slavil padesáté výročí své obchodní přítomnosti v Evropě.
Další informace o společnosti Canon Europe jsou k dispozici na webové adrese www.canon-europe.com.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva