Česká republika měla zastoupení na veletrhu piva, vína a destilátů v Londýně

18.07.2015 21:48

Veletrh IMBIBE Live měl být vyvrcholením dosavadních aktivit zahraniční kanceláře CzechTrade Londýn, která zařadila české tradičně vařené pivo z malých až středních pivovarů do svých prioritních sektorů před rokem a půl. IMBIBE Live je velice oblíbená trendy akce s vysokou návštěvností, která cílí především na pivo, víno a destiláty a preferuje zajímavé, nové, neokoukané brandy, které mohou obohatit nabídku restaurací, barů, klubů, řetězců či hotelů.

Česká republika měla zastoupení na veletrhu piva, vína a destilátů v Londýně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Lahve vína, ilustrační foto

Cílem akce bylo prohloubit databázi současných kontaktů na importéry/distributory a zaměřit se na sektor britských pivovarů -  český ležák v jejich portfoliu by byl věcí nesmírně prestižní a jednalo by se o rozhodný krok k viditelné prezenci na britském trhu. Akci proto předcházela velká akviziční činnost, která měla podobu intenzivní e-mailové kampaně s následným telefonickým obvoláváním, články na webu CzechTrade a webu IMBIBE Live (zejména článek What is a Real Pilsener) a velmi efektivní kampaň na Twitteru Czech Trade a IMBIBE Live.

Projekt CzechTrade Londýn nesl název „Czech Beer Garden“ a marketingové úsilí bylo zaměřeno na námi vytvořený pojem „Real Pilsener“ což je analogie k v UK zaužívanému pojmu „Real Ale“, kterým se označuje svrchně kvašené pivo britského typu. Českému pavilonu dominoval vysoko zavěšený obří banner s nápisem Czech Beer Garden a českou vlajkou. Pavilon se sestával ze společného baru s pivní předzahrádkou. Každý pivovar zde však měl jasně danou identitu a zároveň byla na zakázku vyrobená designová zadní stěna, které hrdě dominoval nápis „The Home of Real crafted Pilsener“.

Na akci vystavovala pestrá nabídka českých pivovarů: Budvar UK, Primátor, Pernštejn, Ferdinand, Bohemia Regent a Hubertus Kácov.

V prostoru české zahrádky byla příjemným osvěžením pavilonu česká firma Nakup Víno CZ nabízející kvalitní moravské víno – pro její potřeby byl zajištěn elegantní servírovací nábytek od českého výrobce Czech Shape. Akce se zúčastnil i Czech Tourism, který zajištoval praktické úkoly.

Český pavilon byl od začátku až po konec akce obležen návštěvníky. Jednalo se převážně o publikum z řad pohostinství – pro etablované pivovary v UK tak nebyl problém posbírat až kolem 200 užitečných kontaktů, například známý řetězec restaurací Weatherspoons, hotely Ramada či Hilton, kluby, zástupci kasín, nezávislé hostince a mnozí další.

Ani pro pivovary hledající distributora však akce v žádném případě nezklamala - každý z pivovarů absolvoval minimálně 6 vážných jednání s příslušnými B2B partnery. České pivovary tak například měly jednání se společnostmi Marstons PLC, LWC Drinks, Marblehead, Fullers, Pivovar, Windfall brands, Bayernbeercoy, Barry Group, World Beers, rnr brew či Heineken UK.

Výsledkem jsou skvělé předpoklady pro české pivovary k otevření si dveří na britský trh, který je českému pivu velmi nakloněný, nicméně který je pro proniknutí a získání relevantních kontaktů zároveň velmi náročný.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

18. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

11:23 18. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se v 18. …