CzechTourism: Česká republika se úspěšně prezentovala na veletrhu v Tel Avivu

17.02.2018 18:11

Významný dvoudenní veletrh cestovního ruchu pro oblast středomoří - International Mediterranean Tourism Market (IMTM) přivítal ve dnech 6. – 7. 2. 2018 na 25 500 návštěvníků. Veletržní expozice České republiky pod záštitou agentury CzechTourism patřila mezi největší lákadla, a to nejenom co do velikosti výstavní plochy, ale i pestrosti nabídky.

CzechTourism: Česká republika se úspěšně prezentovala na veletrhu v Tel Avivu
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Ve srovnání s loňským rokem se celková plocha českého stánku zvětšila z 33 m2 na téměř dvojnásobek – 64m2. Spolu s CzechTourism svou nabídku představilo i dalších 14 vystavovatelů - zástupců lázní, hotelů, akvaparků, regionů, cestovní kancelář D.I.R. Bohemia spol. s .r. o. a  Fashion Arena Prague Outlet.

Ve výstavní hale Israel Trade Fair & Convention Centra, se prezentovalo celkem 1 720 vystavovatelů z 50 zemí světa. Celkově do haly výstaviště zavítalo 15 900 návštěvníků z řad odborné veřejnosti. Návštěvníci expozice ČR preferovali nabídky týkající se Prahy, léčebných lázní, přírodního bohatství, historických památek, cyklistiky a programů pro rodiny s dětmi.

V rámci oficiálního doprovodného programu byla první den veletrhu, ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Tel Avivu, uspořádána prezentace „Czech Republic – Land of Stories – Tourism Attractions & News.“

Stěžejním tématem prezentace bylo nejenom hlavní marketingové téma agentury CzechTourism pro rok 2018 – „100 let příběhu České republiky, ale i představení turistického potenciálu ČR a zajímavostí a novinek v produktové nabídce CzechTourism i všech spoluvystavovatelů. Prezentace se zúčastnilo přes 40 izraelských návštěvníků – převážně společností se zaměřením na cestovní ruch a novinářů. V závěru byla pro pozvané hosty připravena bohatá tombola s mnoha hodnotnými dary věnovanými českými zástupci.

„Velice nás potěšil letošní enormní zájem o veletržní účast z řad českých partnerů, jak komerčních subjektů, tak i regionálních zástupců. Kromě Karlovarského regionu, který bývá pravidelným účastníkem IMTM , se k nám letos nově přidaly i regiony Ústecký a Východní Čechy“, uvedla hlavní manažerka české expozice Iveta Jakoubková.

V loňském roce navštívilo Českou republiku téměř 185 tisíc izraelských turistů, což je o 9,6 % více než v roce 2017. Naše země je pro izraelské turisty velmi přátelskou a bezpečnou destinací, navíc s bohatým kulturním i židovským dědictvím a rozmanitou přírodou.

„Největším lákadlem je pro Izraelce tradičně Praha, velké oblibě se těší i léčebné lázeňství zejména v Karlovarském kraji. Naším cílem je nejenom zvýšení příjezdů do těchto destinací, ale i prezentace dalších regionů ČR, které mají turistům z Izraele rozhodně co nabídnout“, doplnila ředitelka CzechTourism, Monika Palatková.

Průměrná doba pobytu izraelských turistů dosahovala v loňském roce téměř pěti dní, což Izraelce řadí na významnou třetí příčku, hned za turisty z Ruska a Saúdské Arábie.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

19:02 Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

Zavedení vízové povinnosti pro vstup do jižních Čech je fáma. Tato spekulace se objevila v souvislos…