CzechTourism: Po Milencích v Praze natáčí korejská TV v ČR další drama

02.09.2017 8:00

Stotřicetičlenný korejský štáb natáčí s pomocí CzechTourism v těchto dnech v Karlových Varech televizní seriál s názvem Jsi také lidskou bytostí (You are human Too) s několika celebritami v čele se Seo Kang Junem.

CzechTourism: Po Milencích v Praze natáčí korejská TV v ČR další drama
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Korejský příjezdový turistický ruch meziročně vzrostl o 40 procent. Podobné akce výrazně napomáhají k propagaci České republiky a našich regionů. Lázeňské město Karlovy Vary se v seriálu bude prezentovat jako romantická destinace a léčebné město uprostřed krásného zalesněného údolí," říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Z osmnáctidílného seriálu se bude jedna až dvě epizody odehrávat přímo v Karlových Varech a kolem tamního hotelu Imperial. Seriál, který v souladu se současnými korejskými trendy, nabízí rodinné melodrama s prvky sci-fi a dokonce postavou robota, představuje Karlovy Vary přímo pod jejich pravým jménem.

“Korejská KBS oslovila zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu, kterému se prostřednictvím spolupráce při zajištění ubytování štábu podařilo spolu s hotelem Imperial Karlovy Vary tento projekt přivézt do České republiky. Svoji zásluhu na tom má i filmová servisní produkce Axman Production a Karlovarský kraj s jeho destinační agenturou, která spolupracovala na vyhledání vhodných lokací a zajištění dopravy,” uvádí ředitel ZZ Korea Michal Procházka.

„Jsme potěšeni, že hotel Imperial může být u zrodu TV seriálu z korejské produkce. Naplňuje se tak naše snaha o podporu Karlových Varů a Kraje jako oblíbené filmové lokace. O tom svědčí nejen toto natáčení, ale i několik dalších, které u nás v hotelu probíhaly v loňském roce. Doufáme, že tento trend bude i nadále pokračovat,“ doplňuje Petr Milský, Director of Sales & Marketing hotelu Imperial.

Loni přijelo do ČR 324 tisíc Korejců a jen za prvních šest měsíců roku 2017 jich Český statistický úřad evidoval už dokonce 204 tisíc. „Karlovy Vary jsou svým charakterem jedním z populárních míst jak pro korejské líbánkáře, individuály či tzv. průjezdy velkých skupin. Doufáme, že se město díky seriálu proslaví natolik, aby přimělo korejské turisty si zde prodlužovat pobyty i směřovat do jeho malebného okolí,“ uzavírá Procházka.

ZZ Korea CzechTourism počítá se spuštěním velkého destinačního marketingu k uvedení seriálu, který je plánován na rok 2018. Úspěšné televizní seriály s hlavními celebritami mají obecně v Asii velký potenciál k ovlivnění cestovatelských preferencí tamních turistů.  KBS je nejoblíbenější celostátní televizí v Koreji s kanály KBS 1 a KBS2. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

svobodná média

Dobrý den, fakt byste za obálku na časopisu, která nikoho neuráží někoho hnala k soudu? Kde je pak nějaká svoboda? A třeba Respekt je známý svými obálkami, kde jsou často i karikatury a je používána nadsázka, někdy i černý humor. To jste se už všichni politici zbláznili, že byste chtěli zasahovat do...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS: Frutu Podivín kupuje společnost CE FMCG, ÚOHS fúzi povolil

7:02 ÚOHS: Frutu Podivín kupuje společnost CE FMCG, ÚOHS fúzi povolil

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil ve zjednodušeném řízení spojení soutěžitelů, v jehož dů…