CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun

21.07.2020 13:28

CzechTourism zavádí dynamický nákupní systému na zajištění inzertního prostoru pro propagaci turistických cílů Česka. Systém má pomoci na čtyři roky kvalifikovat dodavatele inzertního prostoru v ČR a zahraničí v celkovém objemu 301 milionů korun.

CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. Do systému se mohou hlásit zájemci o dodávku inzertního prostoru a souvisejících služeb průběžně po celou dobu jeho fungování. Dokumentace a instrukce pro přihlášení jsou zveřejněny v Národním elektronickém nástroji zde.

Na parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu. Záznam z konzultace je k dispozici zde. Ta proběhla na dálku pomocí prostředků elektronické komunikace kvůli opatřením zamezujícím šíření nového koronaviru.

V rámci systému bude CzechTourism u kvalifikovaných dodavatelů poptávat služby v oblasti vytváření strategie inzerce a plánů nákupu inzertního prostoru, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertních kampaní a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoringu průběhu kampaní, správu a průběžnou optimalizaci kampaní, či hodnocení dopadů a plnění cílů inzertních kampaní.

„Proces kvalifikace zájemců do systému je otevřený,“ dodal Herget. „Pokud se zájemci nepodaří kvalifikovat se na první pokus, dostane vyrozumění s konkrétními důvody. Pak může svoji nabídku doplnit či opravit a přihlásit se znovu,“ dodal Herget.

CzechTourism hledá dodavatele v šesti oblastech pořizování inzertního prostoru, kterými jsou integrované marketingové kampaně, on-line reklama, venkovní a vnitřní reklama, či reklama v tisku, televizním nebo rozhlasovém vysílání.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Domácnosti vodou nadále šetří, v průmyslu její spotřeba mírně roste

11:44 ČSÚ: Domácnosti vodou nadále šetří, v průmyslu její spotřeba mírně roste

Češi v roce 2023 denně spotřebovali v průměru téměř 87 litrů vody, což bylo o zhruba tři litry méně …