CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun

21.07.2020 13:28

CzechTourism zavádí dynamický nákupní systému na zajištění inzertního prostoru pro propagaci turistických cílů Česka. Systém má pomoci na čtyři roky kvalifikovat dodavatele inzertního prostoru v ČR a zahraničí v celkovém objemu 301 milionů korun.

CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. Do systému se mohou hlásit zájemci o dodávku inzertního prostoru a souvisejících služeb průběžně po celou dobu jeho fungování. Dokumentace a instrukce pro přihlášení jsou zveřejněny v Národním elektronickém nástroji zde.

Na parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu. Záznam z konzultace je k dispozici zde. Ta proběhla na dálku pomocí prostředků elektronické komunikace kvůli opatřením zamezujícím šíření nového koronaviru.

V rámci systému bude CzechTourism u kvalifikovaných dodavatelů poptávat služby v oblasti vytváření strategie inzerce a plánů nákupu inzertního prostoru, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertních kampaní a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoringu průběhu kampaní, správu a průběžnou optimalizaci kampaní, či hodnocení dopadů a plnění cílů inzertních kampaní.

„Proces kvalifikace zájemců do systému je otevřený,“ dodal Herget. „Pokud se zájemci nepodaří kvalifikovat se na první pokus, dostane vyrozumění s konkrétními důvody. Pak může svoji nabídku doplnit či opravit a přihlásit se znovu,“ dodal Herget.

CzechTourism hledá dodavatele v šesti oblastech pořizování inzertního prostoru, kterými jsou integrované marketingové kampaně, on-line reklama, venkovní a vnitřní reklama, či reklama v tisku, televizním nebo rozhlasovém vysílání.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Navrácení Ukrajinců

Proč by měli Ukrajinci, kteří už na Ukrajině nežijí třeba 20 let jít nyní za Ukrajinu bojovat? Nebo i ti, co jít bojovat nechtějí z jakýchkoliv důvodů, proč je nutit? Navíc nechápu to, že nejdřív jste vehementně podporovali přijetí uprchlíků z Ukrajiny a teď je zas tlačíte k návratu. Zamýšlel jste s...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas uspěl s nominací skladby Františka Chaloupky na International Rostrum of Composers 2024

13:21 Český rozhlas uspěl s nominací skladby Františka Chaloupky na International Rostrum of Composers 2024

Kompozice Alegory of the Cave II od současného skladatele Františka Chaloupky, kterou Český rozhlas …