CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace

03.10.2015 17:20

Projekt agentury CzechTourism s názvem Česko - naše destinace je inspirativním rozpracováním kampaně Česko - země příběhů.

CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem je motivovat milovníky turismu k výletům po České republice a ukázat ji jako zajímavé místo pro dovolenou s nabídkou kvalitních služeb. Součástí projektu je vytvoření inspirativní příběhové domény www.ceskozemepribehu.cz, mobilní aplikace, které jsou již v provozu, i fotosoutěž pro veřejnost.

„Z výsledků průzkumu, který si CzechTourism nechal zpracovat ještě před začátkem letní turistické sezóny, vyplynulo, že Česká republika je pro české turisty atraktivní destinací s významnými klady, mezi které patří menší finanční náročnost pobytu, absence jazykové bariéry, ale i bezpečnost destinace, která může při rozhodování hrát významnou roli u tuzemských i zahraničních turistů. Necelých 40 procent dotázaných navíc uvedlo, že poznávání turistických cílů Čech, Moravy a Slezska je pro ně letos lákavější než turistické cíle v zahraničí,“ uvedla Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

Projekt Česko - naše destinace propaguje tuzemské turistické destinace pomocí poutavých příběhů, po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání. Jedině v Česku - zemi příběhů mohou lidé prožít svůj jedinečný příběh. Cestovatelé, kteří na svých výletech a dovolených pořídí zajímavé snímky českých hor, se navíc mohou zapojit do fotosoutěže o hodnotné ceny, v jejíž porotě zasedne známý fotograf Tomáš Třeštík.

Komunikační kampaň probíhá od září do prosince 2015 a je financována v rámci projektu IOP Česko – naše destinace, který vznikl na podporu domácího cestovního ruchu. Kampaň, která je realizována prostřednictvím tisku, TV, online prostředí, ale i outdoorových nosičů v MHD, je doplněna monitoringem domácího cestovního ruchu i efektivity aktivit samotného projektu a zároveň podrobnou analýzou návštěvnosti horských středisek ČR.

Cílem projektu Česko – naše destinace je zvýšit motivaci domácích turistů k cestování po České republice a rozšířit jejich povědomí o nabídce a kvalitě služeb domácího cestovního ruchu. K naplnění těchto cílů pomůže i partnerství s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR.

Nechte se inspirovat příběhy z jednotlivých turistických oblastí ČR na www.ceskozemepribehu.cz a odhalte kouzlo tuzemské dovolené.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…