CzechTurism propaguje tuzemská horská střediska doma i v zahraničí

04.11.2014 0:00

(Praha, 4. listopadu) Domácí cestovní ruch i zvýšení počtů turistů z blízkých trhů podpoří ve spolupráci s Asociací horských středisek ČR agentura CzechTourism. Na podporu horských středisek se zaměřují kampaně Snow & Fun a Česko – naše destinace.

CzechTurism propaguje tuzemská horská střediska doma i v zahraničí
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Česko – naše destinace nabídne seriál Lovci zážitků

V souvislosti s podporou horských středisek v nadcházející sezoně připravuje agentura CzechTourism ve spolupráci s Asociací horských středisek projekt, jehož cílem je masivní propagace a podpora domácího cestovního ruchu. „Chceme navázat na úspěšnou kampaň Česko – země příběhů a podpořit tak další rozvoj domácího cestovního ruchu. V rámci projektu bude mimo jiné natočen seriál „Lovci zážitků“, na který se diváci mohou těšit v roce 2015“, představuje projekt Ing. Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.

Důležitou součástí projektu je propagace tuzemských horských středisek, výběr vhodných lokalit probíhá ve spolupráci s  Asociací horských středisek ČR a v rámci projektu poukáže CzechTourism i na alternativní možnosti trávení volného času na horách pro „nelyžaře“.  CzechTourism v rámci „Česko – naše destinace“ bude také analyzovat možnosti českých horských středisek s ohledem na zahraniční konkurenci.

„České hory čelí marketingovým aktivitám horských středisek z celé Evropy, které jsou velkoryse financovány státem nebo jednotlivými regiony. Jsme rádi, že agentura CzechTourism  na tuto situaci reaguje a věříme, že kampaň českým horám pomůže“, uvedl prezident AHS ČR Jiří Bis.  

Snow & Fun cílí na turisty ze sousedních zemí

Agentura CzechTourism už se začátkem listopadu odstartovala zimní kampaň Snow & fun na podporu incomingového cestovního ruchu na českých horách. „Kampaň proběhne v Německu, Polsku a v zemích Beneluxu a jejím cílem je přilákat do České republiky především rodiny s dětmi,“ uvedl ředitel odboru Institutu turismu agentury CzechTourism Jan Herget s tím, že do kampaně se zapojila střediska Černá Hora - Pec, Špindlerův Mlýn, Klínovec, Kouty, Lipno, Tanvaldský Špičák, Buková Hora, Dolní Morava a Bílá v Beskydech. Mediaplán zahrnuje především online a PR aktivity.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Vstup do Evropské unie proměnil Česko

7:14 Český statistický úřad: Vstup do Evropské unie proměnil Česko

Před 20 lety Česko vstoupilo do Evropské unie, a započala tak etapa ekonomických i společenských změ…