Evropští novináři navštívili s agenturou CzechTourism Colours of Ostrava

13.08.2015 19:30

Sedmnáct novinářů ze sedmi evropských zemí se v červenci zúčastnilo press tripu s agenturou CzechTourism. Cílem cesty bylo Ostravsko a právě probíhající festival Colours of Ostrava. Žurnalisty západní Evropy nadchnula atmosféra, lokalita i pocit bezpečí.

Evropští novináři navštívili s agenturou CzechTourism Colours of Ostrava
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Zahraničním zastoupením z Beneluxu, Francie, Německa, Skandinávie a Španělska se podařilo sestavit zajímavou skupinu složenou ze zástupců tištěných i online médií, specializovaných hudebních portálů, rádií i bloggerů. Press tripu se zúčastnil například zástupce druhého největšího cestovatelského blogu v Německu – Lilies Diary. Cílem press tripu byla nejenom propagace Moravskoslezského kraje v zahraničí, ale také posílení produktu Cool Czech Republic, zaměřeného na mladé cestovatele.

Ani letos nechyběli v Ostravě novináři z hudebních médií z Francie, s níž má Ostrava přímé letecké spojení. Společnost Smartwings odtud létá do Paříže.

Cílem novinářské cesty bylo nejen představení Ostravy a okolí, ale také účast na akci Festival v ulicích a návštěva multižánrového festivalu Colours of Ostrava. Ten se opět ze strany žurnalistů shledal s úspěchem. „Byli nadšeni výjimečnou lokalitou pro konání festivalu. Ocenili výbornou organizaci, počínaje výběrem interpretů, širokým programem pro různé věkové skupiny, ale také například čistotu a pocit bezpečí v areálu,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism pro země Beneluxu Petra Palečková.

Vysílání z festivalu Colours of Ostrava si mohli poslechnout například posluchači španělského národního rozhlasu. „Jsem nadšena nejen místem, ale také vynikající organizací festivalu, a to počínaje skvělým hudebním programem a dalšími scénami jako diskusní forum Voice of freedom. Moc se mi líbila také dětská scéna a představení La Putyka,“ uvedla redaktorka Mária Arrokieta Fernandez, kterou překvapila také snadná dostupnost pro vozíčkáře.

Do programu sestaveného městem Ostrava byla kromě festivalového víření zařazena také prohlídka nejvýznamnějších míst Ostravy na koloběžkách, návštěva zámku Hradec nad Ostravicí nebo golfového hřiště Lipiny. Finské bloggerky  vyzdvihly také návštěvu Beskyd. „Zejména pro millennials (generace narozených v letech 1983-2000), kteří patří do segmentu nejaktivnějších turistů, je poznávání podobných míst velmi důležité. Hledají nejenom nové zážitky, ale také fotogenická místa. Ve Skandinávii je Instagram velmi oblíbený především u mladší generace, přibývá lidí, kteří hledají zajímavé destinace především kvůli Instagrammingu,“ přiblížila současný trend ředitelka zahraničního zastoupení ve Skandinávii Lucie Vallin. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …