Nejdůležitější oblastí, ve které se skupina L´Oréal angažuje, je zdraví a sociální zabezpečení. K již zavedeným příspěvkům na penzijní pojištění a očkování společnost připravila doplňkový systém životního pojištění, který umožní tzv. odškodnění rodinným příslušníkům v případě úmrtí zaměstnance. Tento benefit společnost zavedla již před třemi lety v několika zemích a např. v roce 2012 vyplatilo 7 zemí rodinám zesnulých zaměstnanců částku odpovídající 24 měsícům. Dále L´Oréal nabídne pojištění trvalé invalidity. Cílem je dosáhnout tohoto standartu ve všech 68 zemích do konce roku 2015.
“I přesto, že žijeme v moderní době, ke zdravotní péči má přístup pouze 39 % celosvětové populace. Tuto situaci program „Share & Care” významně ovlivní.“ říká Lucie Loukotová, HR manažerka L’Oréal pro Českou republiku a Slovensko, a dodává: „Je to jediná celosvětová společenská iniciativa, která komplexně a systematicky zavádí čtyři pilíře – sociální zabezpečení, zdraví, rodičovství a kvalitu pracovního života a jsme pyšní, že ji můžeme úspěšně uvádět i v našich zemích“.
Další přínos zaznamenají především zaměstnané ženy, které v případě odchodu na mateřskou dovolenou budou pobírat po dobu prvních 14 týdnů plný plat. V současné době toto platí v 54 zemích světa, včetně České republiky a Slovenska. Naopak zaměstnankyně, kterým již rodičovská dovolená skončila, mohou využít firemní školku, která jim zaručí větší flexibilitu v pracovním prostředí.
Sociální zaměření programu je součástí čtyř oblastí zdokonalení, které představil generální ředitel společnosti L´Oréal Jean-Paul Agon při uvedení závazků udržitelného rozvoje “Sharing Beauty With All”: “Pomocí programu Share & Care chceme rozšířit hospodářský pokrok společnosti i do sociální oblasti, protože právě zaměstnanci jsou tím hnacím motorem našeho pokroku.“
Unikátní program se také zabývá prevencí a tzv. kvalitním pracovním prostředím. Proto společnost pravidelně pořádá workshopy na stress management, lékařské prohlídky včetně kontroly mateřských znamének či zaměstnanecké teambuildingy a aktivity ke stmelování kolektivu. V rámci programu také L´Oréal vybudoval Cafeterii, neboli místo, kde se zaměstnanci mohou potkávat, pořádat schůzky či relaxovat, a to jak v Praze, tak v Bratislavě.
O společnosti L’Oréal
Společnost L’Oréal se věnuje kráse – kosmetickému průmyslu již více než 105 let. Unikátní portfolio čítá 32 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek, z nichž celkem 22 si mohou koupit i zákazníci v Čechách a na Slovensku. Celá skupina vygenerovala v roce 2014 obrat ve výši 22,5 miliard eur a po celém světě zaměstnává 78 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal přítomen ve všech distribučních sítích: masový trh, obchodní domy, lékárny a drogérie, kadeřnické salony a parfumerie.
Výzkum, inovace a specializovaný výzkumný tým složený z 3 700 lidí, který pracuje na plnění kosmetických tužeb po celém světe a na přilákání další miliardy nových zákazníků, jsou jádrem strategií skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvětový závazek udržitelnosti, který stanovil, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny pro rok 2020. Více informací najdete na stránkách www.loreal.com.
O L´Oréal Česká republika a Slovensko
Na českém a slovenském trhu společnost L´Oréal funguje od roku 1994 a v současné době zaměstnává na 347 zaměstnanců. V České republice sídlí vedení pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko. Generálním ředitelem je Laurent Boukobza.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva