Marketing Českých aerolinií nově povede Tomáš Brejcha

11.08.2016 8:54

Novým ředitelem marketingu Českých aerolinií se stal Tomáš Brejcha, který do společnosti přichází z cestovní kanceláře Čedok. Bude odpovědný za veškerou marketingovou komunikaci, včetně on-line prezentace ČSA.

Marketing Českých aerolinií nově povede Tomáš Brejcha
Foto: ČSA
Popisek: ČSA

„Jsem rád, že v osobě Tomáše Brejchu získávají České aerolinie dalšího kvalitního odborníka s cennými zkušenostmi, které si přináší ze svého dlouholetého působení na různých pozicích v marketingu v oboru cestovního ruchu,“ řekl Jozef Sinčák, předseda představenstva Českých aerolinií.

Tomáš Brejcha (41) přichází do Českých aerolinií z cestovní kanceláře Čedok, ve které od roku 2004 pracoval jako ředitel marketingu. Od roku 2008 současně zastával i pozici ředitele marketingu a komunikace v investiční skupině Odien Group, majoritního akcionáře Čedoku. Pro nejstarší cestovní kancelář v ČR začal pracovat v roce 2002 na pozici marketingového manažera a tiskového mluvčího.

Tomáš Brejcha vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, fakultu podnikohospodářskou. Mezi jeho hobby patří cestování, jogging a historie.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

22:08 Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

Frymburský břeh lipenské přehrady bude zdobit busta nebo jiná hmotná, umělecky cenná připomínka na p…