„Hlavním tématem kampaně je sdělení, že vše co děláme, děláme s láskou a péčí, abychom zákazníkům dodávali to nejlepší mléko z vybraných českých chovů. Vyjadřujeme to sloganem Tatra S láskou k mléku,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.
Hraný spot z kreativní dílny agentury McCann Prague, jehož natáčení se ujala společnost Bio Illusion a je pod ním podepsaný režisér a kameraman F. A. Brabec, poběží v televizi od 8. září. Diváci jej mohou vidět na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima ZOOM, Smíchov, Telka a TV Barrandov. Kampaň mlékárna podpoří také inzercí v tisku i on-linu.
Cílem podzimní kampaně bude také vzdělávat zákazníky a zároveň vyvracet některé nepravdy, které se o tepelně upraveném mléku tradují. Mlékárna si totiž v nedávné době nechala udělat průzkum mezi spotřebiteli a velká část respondentů v něm opakovala zažité mýty.
„Průzkum odhalil například to, že 74 % lidí se domnívá, že mléko obsahuje konzervanty a právě tady vzniká prostor pro vysvětlení, že konzervanty v mléce Tatra nenajdete,“ přiblížila výsledky Veronika Pácaltová.
Svoji kampaň proto mlékárna podpoří také na webu www.tatramleko.cz. „Připravili jsme kvíz o drobné ceny. Návštěvníci stránek, kteří se kvízu zúčastní, budou odpovídat na jednoduché otázky o mléce. U každé bude možnost zobrazit si doplňující text, který danou oblast vysvětlí,“ řekla Veronika Pácaltová.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva