Nová mapa Prahy láká mladé turisty z celé Evropy

21.08.2015 17:00

Zástupci CzechTourism dnes pokřtili zbrusu novou USE-IT mapu Prahy pro mladé cestovatele. Nekomerční mapy českých a moravských měst s tipy od místních se díky projektu Česko jako Cool destinace podpořeného z Integrovaného operačního programu distribuují na studentských akcích po celé Evropě.

Nová mapa Prahy láká mladé turisty z celé Evropy
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Pražskou edici mapy pokřtil za CzechTourism hlavní projektový manažer projektu Česko jako Cool destinace pro mladé cestovatele Ondřej Janků a dále také ředitelka   Prague City Tourism Nora Dolanská, která zastupovala i pražský magistrát. Mapa USE-IT ukazuje Prahu tak, jak ji mají rádi mladí Pražané.  Letošní edici dominuje život kolem řeky, především tzv. Náplavka, a dění v jejím okolí.

V rámci kampaně k projektu Cool Česko je celkem 116 000 kusů USE-IT map v květnu a červnu distribuováno na zahraničních hudebních festivalech, studentských akcích, ale také v rámci informačních center. Celková návštěvnost 8 zahraničních propagačních akcí, které si již konaly například v Londýně, Barceloně nebo Eindhovenu, dosahuje až 60 000 lidí. Zájemci si kromě USE-IT map mohou z eventů odnést i cenu v podobě výletu do České Republiky (letenka, ubytování a vstupenka na hudební festival). Distribuovány jsou nejen mapy Prahy, ale také Brna, Ostravy, Plzně a Olomouce. Právě USE-IT mapa Olomouce vyšla letos vůbec poprvé, a to právě díky projektu CzechTourism Česko jako Cool destinace.

Projekt agentury CzechTourism - Česko jako Cool destinace si klade za cíl do České republiky přilákat mladé turisty, zejména ve věku 18–26 let, a to z osmi evropských zemí (Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Rakousko, Německo, Nizozemsko a Polsko).

Všechny mapy obsahují logo Czech Republic Land of Stories a odkaz na web www.coolczechguide.com. Web je dalším výstupem projektu, který poskytuje tipy na cool místa v 10 městech České republiky. Tyto tipy můžete mít pohodlně stále u sebe i díky stejnojmenné aplikaci CoolCzechGuide, která je zdarma ke stažení pro Android a iPhone. Spot ke kampani na Youtube už vidělo téměř půl milionu lidí.

O projektu USE-IT EUROPE

Celoevropský projekt si klade za cíl přibližovat cestovatelům evropská města z jiné perspektivy – očima místních, kteří nejlépe vědí, co stojí za to navštívit. Koncept pocházející ze 70. let zahrnuje v současnosti přes 45 evropských měst. Založit mapu svého města může kdokoliv – stačí dát dohromady skupinu lidí, kteří si mezi sebou rozdělí role editorů, překladatelů, grafiků, ale i korektorů a pokusí se shromáždit dostatečné množství finančních prostředků z vypsaných grantů, dotačních programů a lokálních finančních zdrojů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Vybrané turistické linky už vyjely

16:13 Královéhradecký kraj: Vybrané turistické linky už vyjely

V sobotu 27. dubna vyjely vybrané turistické autobusové a vlakové linky Veřejné dopravy Královéhrade…