OKIN BPO bude pro Verizon zajišťovat předprodej a podporu prodeje, řízení objednávek, řízení a realizaci projektů a poprodejní podporu včetně služeb plánování, provozu a údržby. OKIN BPO též zajišťuje prostřednictvím svého zákaznického centra technickou podporu v osmi evropských jazycích v režimu 24x7.
V současné době OKIN BPO provozuje dvě delivery centra, ze kterých zajišťuje služby podnikových procesů – jedno v Ostravě, kde zaměstnává 700 lidí, a jedno v Praze se 60 zaměstnanci. Společnost nicméně hodlá své aktivity v horizontu příštích tří let rozšířit, a to nejen v lokalitách, kde již působí, ale i do dalších zemí střední a východní Evropy.
„Hledáme zaměstnance, kteří hovoří anglicky a dalšími evropskými jazyky, zkušené profesionály v oblasti telekomunikací a IT, a lidi, kteří mají prokazatelné kvality v oblasti zákaznické podpory,“ uvádí Radomír Sabela, výkonný ředitel OKIN BPO.
„Tým OKIN BPO hraje důležitou roli – je prodlouženou rukou globálních a technických týmů společnosti Verizon,“ říká Martin Burvill, senior vice president pro globální aktivity společnosti Verizon Enterprise Solutions, a dodává: „OKIN BPO zajišťuje podporu pro Verizon již od roku 2004 a je již plně integrován do našeho špičkového provozního modelu. Těšíme se na pokračování spolupráce a naši globální zákazníci se mohou těšit zase na to, že se jim bude dostávat služeb, které jsou skutečně nejlepší ve své třídě.“
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva