Pivovar Heineken v Krušovicích nově ve správě OKIN FACILITY

04.08.2013 19:39

Přední poskytovatel služeb komplexní správy a údržby budov v regionu střední a východní Evropy OKIN FACILITY upevňuje svou pozici jednoho z lídrů na poli facility managementu na českém trhu. Do portfolia firmy přibyl areál pivovaru společnosti Heineken v Krušovicích.

Pivovar Heineken v Krušovicích nově ve správě OKIN FACILITY
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

„Dlouhodobá spolupráce spočívá v zajištění technické správy, stavební údržby objektů a areálů, investičního poradenství, oprav a realizace investic stavebního charakteru, údržby zeleně a letní a zimní údržby komunikace,“ uvádí výčet služeb Business Development Manager Marcela Hubená a dodává:

„Klienta v rámci výběrového řízení oslovila naše velká orientace na inovace. Zakázka pro jednoho z největších evropských výrobců piva s významnou působností ve střední a východní Evropě tak pro nás je obrovskou výzvou.“

Areál společnosti Heineken zahrnuje zastavěnou plochu, venkovní skladovací prostory, komunikace a také zeleň o celkové rozloze 79 000 m2. Dále pak 40 objektů a 3 hlubinné vrty. OKIN FACILITY pro Heineken zajišťuje i jednorázové projekty v oblasti investic, pasportizace areálu a standardizace prací.

O společnosti OKIN GROUP, a. s.

OKIN GROUP je významným poskytovatelem podpůrných služeb pro podniky ve střední a východní Evropě. Na českém trhu působí již osmnáctým rokem. Pod značkou OKIN FACILITY nabízí komplexní facility management, tedy služby související s provozem a správou nemovitostí a majetku. Dále pak pod značkou OKIN BPO zajišťuje služby v oblasti business process outsourcing (BPO). Dceřiná společnost OKIN EDUCA navíc poskytuje služby v oblasti vzdělávání a osobního rozvoje. Skupinu v roce 2009 rozšířila společnost OKIN CLEANING nabízející úklidové služby. V současnosti má OKIN GROUP více než 1500 zaměstnanců, působí v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Bulharsku, Rumunsku a v Polsku. V oblasti facility managementu obsluhuje stovky objektů, především administrativních budov, průmyslových podniků, logistických a obchodních center.
www.okin.eu

O alianci European Customer Synergy S.A.

Aliance ECSynergy se sídlem v Bruselu sdružuje deset lídrů v oblasti facility managementu na trzích např. Německa, Francie, Belgie, Nizozemí, Irska, Španělska, Velké Británie, Rakouska, Lucemburska, Itálie, Švýcarska, Polska a České republiky. V zásadě platí, že z každé země je možné přijmout za účastníka pouze jednu dodavatelskou firmu. Jejich cílem je poskytovat služby integrovaného facility managementu na celém území Evropy a podílet se na rozvoji výzkumu a uplatňování inovací na projektech. Jedná se především o poskytování služeb v oblastech technické správy budov a zařízení, údržby výrobních a technologických zařízení, havarijní služby, energetického managementu včetně vzdáleného dohledu, odpadového hospodářství. Dále pak bezpečnostní služby, úklidu, údržby zeleně apod.

Základním předpokladem členství je průhledná vlastnická struktura, ve které paří nadpoloviční podíl jedné fyzické osobě. Jednotliví členové musí splňovat přísná kritéria na kvalitu řízení i výsledné služby a schopnosti pracovat ve skupině stávajících členů.

www.ecsynergy.eu 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…