Prima COOL: Listopad s nejlepší sledovaností

02.12.2014 14:09

Stanice Prima COOL si připsala další úspěch. Od oslavy svých pátých narozenin v dubnu 2014 se listopad stal nejlepším měsícem z hlediska sledovanosti. Skvěle si vedla nejen Liga mistrů UEFA, ale i COOL seriály a filmy.

Prima COOL: Listopad s nejlepší sledovaností
Foto: Hans Štembera
Popisek: Televize Prima

Liga mistrů UEFA zabodovala především zápasy ze 4. a 25. listopadu. Fotbalový duel ze 4. 11. se stal nejsledovanějším zápasem podzimu. Excelující Real Madrid a Liverpool FC sledovalo průměrně 297 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 8,6 %. Druhý poločas k obrazovkám dokonce přilákal 314 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 11,17 %.

Dalším sportovním svátkem a druhým nejsledovanějším zápasem podzimu bylo utkání Manchesteru City s FC Bayernem Mnichov z 25. 11. Oba poločasy sledovalo průměrně 290 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 8,21 %. I v tomto případě zájem diváků stoupal s napětím ve hře, takže si druhou polovinu nenechalo ujít 341 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 11,76 %.

Hned tři COOLácké seriály v listopadu zaznamenaly nejsledovanější díly letošního roku. Nejvíce bodovala partička ztřeštěných vědců nepoužitelných v reálném životě z nejsledovanějšího seriálu Prima COOL Teorie velkého třesku. Díl vysílaný 18. listopadu k obrazovkám přitáhl 235 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 6,64 %.

Exkluzivní premiérový seriál Ospalá díra si diváky získal hned svým prvním dílem ze dne 3. listopadu, kdy ho zhlédlo 206 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 4,99 %. Stal se tak letošním druhým nejsledovanějším seriálem na Prima COOL s průměrnou sledovaností 153 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 3,64 %.

Třetím nejúspěšnějším seriálem je žlutá rodinka ze Springfieldu Simpsonovi, která si epizodou z 23. listopadu získala 213 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 5,08 %. Připsala si tak nejlepší výsledek od dubna 2013.

Bláznivé komiksové adaptace s Asterixem a Obelixem byly u diváků v listopadu nejúspěšnější. Film Asterix a Obelix: Mise Kleopatra z 22. listopadu si podmanil 281 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 7,02 %. Stal se tak nejsledovanějším filmem podzimu a osmým nejsledovanějším pořadem celého roku. Předchozí příběh Asterix a Obelix zhlédlo 15. listopadu 259 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 6,96 %.

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

svobodná média

Dobrý den, fakt byste za obálku na časopisu, která nikoho neuráží někoho hnala k soudu? Kde je pak nějaká svoboda? A třeba Respekt je známý svými obálkami, kde jsou často i karikatury a je používána nadsázka, někdy i černý humor. To jste se už všichni politici zbláznili, že byste chtěli zasahovat do...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS: Frutu Podivín kupuje společnost CE FMCG, ÚOHS fúzi povolil

7:02 ÚOHS: Frutu Podivín kupuje společnost CE FMCG, ÚOHS fúzi povolil

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil ve zjednodušeném řízení spojení soutěžitelů, v jehož dů…