Sdružení českých spotřebitelů ocenilo podnikatele z Královéhradeckého kraje

24.10.2019 19:35

Desátý ročník ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje zná své vítěze. V letošním roce Sdružení českých spotřebitelů ocenilo devět podnikatelů a podnikatelek za nadstandardní přístup k zákazníkům. Mezi nimi je například řezník z Horního Maršova či výrobce plotů ze Sobčic.

Sdružení českých spotřebitelů ocenilo podnikatele z Královéhradeckého kraje
Foto: Královéhradecký kraj
Popisek: Královéhradecký kraj, logo.

„Správný podnikatel nesmí hledět jen na co největší zisk na úkor spotřebitelů, ale moudře si budovat základnu spokojených zákazníků, kteří se k němu budou rádi vracet. Cena Spokojený zákazník proto není jen prestižní diplom, ale především potvrzení, že svoji práci dělají poctivě a s chutí,“ řekl hejtman Jiří Štěpán, který podnikatelům osobně ocenění předával.

Ocenění Spokojený zákazník, které se propůjčuje na tři roky, může získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů, zástupci místních a podnikatelských samospráv, ale i široké veřejnosti. Výsledky byly vyhlášeny ve středu odpoledne v sídle krajského úřadu.

Národní cenu Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2019–2021 obdrželi:

  • Pavla Biedermannová – za poradenství, příjemnou obsluhu a široký sortiment bylinných čajů na prodejně u Polikliniky III v Hradci Králové
  • Roman Mádle – spolehlivý dodavatel kvalitních plotových systémů z provozovny v Sobčicích
  • Europneu CZ s.r.o. – za dlouholeté kvalitní poskytování služeb při opravách, údržbě a servisu silničních vozidel se zaměřením zejména na pneuservis v Hořické ulici v Hradci Králové
  • Ing. Pavel Bílek – poskytování kvalitních služeb v ubytování i stravování v rodinném Wellness Penzionu Pod Rozhlednou ve Vrbici
  • Oční optika Alena Boháčová s.r.o. – prodej velmi kvalitních výrobků všech směrů oční optiky, výborný servis a příjemné prostředí ke spokojenosti svých zákazníků na provozovně v Rychnově nad Kněžnou
  • Hotel Start s.r.o. Bedřichov – rodinný hotel s přátelskou atmosférou, milým personálem a skvělou volbou pro rodiny s dětmi
  • Otto Kesner – profesionální poskytování masérských, rekondičních a regeneračních služeb v Dolní Olešnici
  • Řeznictví Novotný s.r.o. – vyhledávaná prodejna v Horním Maršově s kvalitními výrobky z vlastní produkce zaměřená i na dovoz výrobků ke spotřebiteli
  • Majka - úklidové služby, s.r.o. z Jaroměře – dlouhodobě poskytuje kvalitní úklidové služby

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …