Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých

02.02.2014 15:49

Přepravní společnost DPD v závěru loňského roku opět odstartovala charitativní projekt s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který nahradil její standardní komunikační kampaň. Darovací akce s cílem podpořit charitativní organizace Světluška a Arkadia, o.p.s. probíhala od 25. listopadu 2013 do 26. ledna 2014. Společnost DPD a její zaměstnanci věnovali skrze aplikaci částku 90 225 Kč. Ostatní jednotlivci se vzdávali částek od hodnoty 25 Kč do 50 000 Kč.

Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých
Foto: red
Popisek: DPD

Za kampaní „A čeho se vzdáte vy?“ stojí komunikační agentura Emperium a jejím partnerem se v roce 2013 stal nákupní rádce Heureka. Kampaň byla podpořena také na serverech Metro.cz, iDnes.cz, AdActive.cz a Super.cz. Cílovou skupinou se stali zákazníci společnosti DPD a kdokoliv, kdo chtěl v období předvánočních nákupů přispět na dobrou věc. Konkrétně se jednalo o podporu dětí a dospělých s těžkým zrakovým postižením nebo osob s tělesným postižením. Jejich zájmy hájí v České republice organizace Světluška a Arkadia, o.p.s., se kterými DPD dlouhodobě spolupracuje.

Přispět bylo možné prostřednictvím online aplikace na stránkách www.acehosevzdatevy.cz. Tváří a patronem projektu se stal režisér a herec Jakub Kohák, který v krátkých spotech zákazníkům předvedl, jak aplikace prakticky funguje. Každý se tedy mohl přesvědčit o tom, že i drobnost, které se vzdá, může být důležitá pro někoho jiného a výrazně pomoci.

„Jsme rádi, že i v letošním roce jsme společně s našimi zákazníky shromáždili nezanedbatelnou částku pro ty, kteří to potřebují“, říká Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. „Cením si toho, že se našlo opět mnoho lidí, kteří se v předvánočním čase dokázali povznést nad běžný denní shon a myslet na druhé. Rád bych jím tímto poděkoval“, dodává.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …