Telefónica O2: Telefonní automaty hrály při povodních nezastupitelnou roli

11.07.2013 14:32

Telefonní automaty mají nenahraditelnou úlohu v případech tísňového volání, jejich význam roste především v době krizových událostí.

Telefónica O2: Telefonní automaty hrály při povodních nezastupitelnou roli
Foto: red
Popisek: O2

Vypovídají o tom statistiky hovorů z veřejných telefonních automatů (VTA) na tísňové linky za uplynulých pět měsíců.
 
V oblastech zasažených povodněmi se počet hovorů z telefonních automatů zvýšil v průměru o 36 % a v době, kdy povodně vyvrcholily, byl počet volání na tísňové linky: 112, 150, 156 a 158 nejvyšší v roce. Jednalo se o zvýšení řádově několika set hovorů týdně.
 
Zhruba 14 tisíc telefonních automatů má kromě určitého objemu komerčních hovorů pořád své nezastupitelné místo při voláních na tísňové linky, nebo jako náhradní či doplňkové řešení v případě rozbitého, zapomenutého, ztraceného či vybitého mobilu. Telefónica každoročně zaznamenává přes 200 tisíc hovorů na tísňové linky.
 
Kam se nejvíce volá z telefonních automatů?
Tísňové linky 3%
Mobilní sítě 66%
Předplacené karty - bezplatná čísla 16%
Pevné sítě 5%
Zelené linky 4%
Zahraniční volání 3%

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …