Češi stále více hledají způsob, jak ušetřit čas a peníze při nakupování. Platí to pro oblečení, spotřební zboží, ale i potraviny. Podle statistik obchodního řetězce Tesco strávíme nakupováním většího nákupu v průměru 70 minut týdně. Není pochyb, že právě tento čas bychom mohli věnovat jiným aktivitám nebo rodině a svým blízkým. Tesco možnost on-line nákupu z pohodlí našich domovů nabízí už 4 roky. Nedávno nabídku rozšířilo o možnost Klikni & vyzvedni, jež umožňuje nakoupit potraviny on-line a vyzvednout si je po cestě z práce, či jinam. Nově službu nabídne od 6. dubna i pro Brno a jeho okolí.
Průměrný nákup potravin on-line
Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.
Tesco on-line již v 7 krajích a 12 městech
Dovážková služba Tesco je po 4 letech od spuštění aktuálně dostupná čtyřem milionům Čechů v celkem sedmi krajích a 12 městech. Od 6. dubna nabídne zákazníkům i možnost nakoupit on-line a vyzvednout si svůj nákup na prodejně v Králově Poli. Jde již o v pořadí 3. lokalitu, kde po Praze Letňanech a Mladé Boleslavi, Tesco variantu Klikni & vyzvedni nabídne.
Výhody Klikni & vyzvedni
Služba je ideální pro ty, kteří si nemohou naplánovat přesný čas doručení domů nebo nechtějí trávit čas výběrem zboží na obchodě. Pomocí služby Tesco Klikni & vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas na prodejně v rozmezí dvou hodin. Po tuto dobu je zboží rezervováno a uskladněno v lednici, mrazáku či prostorách k tomu určených k zachování teplotního řetězce a uchování co nejvyšší kvality všech položek nákupu.
Po rezervaci času a celkovém potvrzení objednávky on-line už stačí jen v ten správný čas zboží vyzvednout. Veškeré potraviny a zboží bude zabaleno a připraveno v taškách. U vybrané prodejny si může zákazník zajet autem k výdejnímu místu, kde mu budou tašky se zbožím rovnou naloženy. To velmi oceňují rodiny s dětmi, které si nakoupí zboží pomocí internetu a pak už jej jen v klidu cestou z práce nebo ze školy vyzvednou. Při předání je vždy nutné prokázat se průkazem totožnosti, případně kopií potvrzovacího e-mailu s číslem objednávky v případě, že nakup vyzvedává jiná osoba, než která jej objednávala.
Dostanete jen to nejlepší
Zaměstnanci služby „Klikni & vyzvedni” jsou speciálně vyškoleni tak, aby fungovali jako oči a ruce zákazníka. Vybírají to nejlepší a nejkvalitnější zboží, stejně jakoby nakupovali sami pro sebe. Je tak zcela vyloučeno, že by se k zákazníkovi dostalo něco např. s prošlou dobou trvanlivosti, či jinak nevyhovující. A pokud zákazník i přesto není se zbožím spokojen, nabídnou mu pracovníci prodejny náhradní zboží, případně mu nebude účtováno vůbec.
Placení on-line nebo na místě
Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou na místě po převzetí zboží. Za službu Tesco Klikni & vyzvedni zákazníci zaplatí 39 Kč. Tato částka je jednotná a není závislá na čase a místě vyzvednutí. V případě, kdy nebude k dispozici zboží, které si zákazník objedná, nabídnou pracovníci prodejny náhradní výrobky, které budou připraveny v modrých taškách.
Díky službám, které společnost Tesco nabízí svým zákazníkům, lze mnohem více trávit čas se svými blízkými nebo se věnovat volnočasovým aktivitám, což je v dnešním rychlém světě velmi vyhledáváno.
O společnosti Tesco Stores ČR
• Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 7 obchodních center.
• V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
• Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku, Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
• V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
• Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
• Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
• V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
• V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
• V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva