„V centrále na Evropské ulici (kde sídlí PPF; pozn. PL) jsou tou myšlenkou úplně posedlí. Chtějí budovat mediální vliv, když ho mají jiní,“ uvedl jeden ze zdrojů listu. Tento vliv se lépe prosadí přes firmu, která televizní obsah tvoří.
Na dotaz o mediálních plánech PPF její mluvčí odpověděl tradičně nekonkrétně.
Podle informací listu nebyl vládce PPF a nejbohatší Čech Petr Kellner mediální myšlence úplně nakloněn, ale nechal se svými spolupracovníky přesvědčit.
Deník upozorňuje, že snaha o vybudování mediálního vlivu může být také riskantní. Pořídit si vlivný televizní kanál s vlastním zpravodajstvím je totiž finančně náročné. „Návratnost takového kroku je velmi pochybná. Získat dostatečný podíl na trhu, aby se to rentovalo, je velmi složité. A s placenou digitální televizí obzvlášť. Potřebujete si udržet nějakou průměrnou sledovanost. A to se bude dělat těžko i O2 Sport mimo exponované zápasy Ligy mistrů,“ řekl listu jeden z předních televizních manažerů pod podmínkou anonymity.
V této souvislosti je třeba podotknout, že LN vydává skupina Mafra, kterou vlastní ministr financí Andrej Babiš a která provozuje také televizní stanice Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam