„Nebyli jsme si jisti, zda spot nevyznívá příliš chlubivě. Spokojenost maminek, kterým jsme video ukázali, nás ale příjemně překvapila,“ říká Iva Nováková, manažerka spokojenosti Nemocnice České Budějovice. „Naším cílem bylo porodnici, která se od loňského října nachází společně s Neonatologickým oddělením v nových prostorách, prezentovat co nejvíce autentickými záběry. Ve spotu tak vystupují neherci – maminky i skuteční lékaři a sestřičky. Při psaní scénáře jsme se také nechali inspirovat ženami, které u nás v uplynulých měsících rodily. Osobně mám ze spotu velkou radost. Věřím, že toto lidské video ocení i diváci.“
Natáčení se uskutečnilo na začátku jara. Kromě záběrů z jednotlivých oddělení se důraz kladl i na letecké záběry z dronu, aby rodiče novou budovu porodnice viděli skutečně ze všech možných stran a úhlů. Postprodukce trvala několik měsíců.
„Spot, který máme k dispozici v krátké i delší verzi, bude k vidění jak přímo v nemocnici, tak i na našich webových stránkách a sociálních sítích. Stejně tak ho budeme prezentovat v médiích. Budoucí maminky si tak mohou v klidu z domova prohlédnout jak prostředí porodnice, tak i Neonatologického oddělení,“ dodává Iva Nováková.
Českobudějovickou porodnici si zájemci mohou projít i osobně. Nemocnice České Budějovice letos zahájila bezplatné předporodní kurzy, o které je obrovský zájem. Více informací ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV