„Ačkoli tehdy ještě pod jiným jménem, aktivní Instagram jsme měli už před deseti lety, jako jedno z mála měst. Po celou dobu si držíme jednotný styl, což porota také velmi ocenila a dává náš profil dokonce za příklad. Zakládáme si na kvalitních fotkách, a já věřím, že se nám takto daří nejen turistům, ale i místním, kteří nás sledují, odkrývat někdy třeba netušená zákoutí krásné Olomouce,“ říká náměstkyně primátora Markéta Záleská, která má ve své gesci právě i Informační centrum Olomouc, které se o úspěšný instagramový profil stará.
Velkou pochvalu si profil vysloužil za práci se stories, ve kterých najdete zajímavosti o olomouckých památkách, tipy na výlety i malé kvízy. „Doposud žádné jiné české město nemá tak obsáhlý archiv stories. Obvykle lamentujeme, když není archiv opatřen graficky zpracovanými ikonkami, zde je ale situace jiná v tom, že jsou jednotlivé výběry zaměřené na jednotlivé tipy na výlet či návštěvu. Opravdu spektakulární je i samotné zpracování stories - opět velmi na úrovni. Vždy rádi vidíme, když správci upustí od vestavěného editoru a zpracují stories na míru s nějakým nápadem a vlastním typickým grafickým prvkem - zde "rukou" kreslený rámeček. Jednoduchý nápad, ale funguje skvěle,“ hodnotí porotci a dávají za stories, stejně jako za kvalitu fotografií, plných deset bodů.
Na prvním místě v letošním ročníku soutěže Zlatý lajk se umístila Kadaň, druhé je hlavní město Praha. Celé hodnocení olomouckého Instagramu i umístění dalších měst najdete na stránkách pořadatele soutěže.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV