Mnoho občanů Prahy 8 si již řadu měsíců stěžuje na špatné fungování pošty pro Libeň a Karlín. Jedná se především o špatně fungující roznášku zásilek, ale i další služby poskytované ČP. Tyto stížnosti jsou mnohdy tlumočeny i na MČ Praha 8. Česká pošta, stejně jako řada jiných podniků v České republice, aktuálně řeší akutní nedostatek pracovníků. Nízkou míru nezaměstnanosti a z ní vyplývající nedostatek pracovních sil, pociťují firmy především v Praze.
Přestože záležitosti fungování České pošty nepatří do kompetence MČ Praha 8, rozhodl se starosta MČ vyslyšet stížnosti občanů, a aktivně se zapojil do jednání s vedením ČP s cílem přinést zlepšení fungování České pošty pro občany Prahy 8.
„Sešel jsem se s panem Ing. Horáčkem, který má na starosti pražskou Českou poštu, abych mu nabídl pomoc s hledáním nových zaměstnanců, a to prostřednictví komunikačních kanálů MČ. Pobočka na Praze 8 se již delší čas potýká s podstavem zaměstnanců. Jejich nedostatek je jednou z hlavních příčin špatných služeb na této pobočce.“, říká starosta Roman Petrus.
Panu Ing. Horáčkovi se i přes nepříznivou situaci na pracovním trhu podařilo za několik málo měsíců co je ve funkci navýšit počet zaměstnanců na pobočce z 9 na 18. Konečný ideální stav by měl být 27. Starosta Roman Petrus se zajímal o možnosti, jak by MČ mohla být v naplnění tohoto cíle nápomocna.
V reakci na neutěšenou situaci na pobočce byla odvolána dosavadní vedoucí a nyní se připravuje výběrové řízení na obsazení této pozice.
Kromě postupného řešení personální situace na pobočce se přijímají další opatření ke zlepšení služeb, jako jsou stavební úpravy a změna technologie třídění a doručování zásilek.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV