Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze

26.06.2014 7:24

Kampaň primátora Hudečka (TOP 09), která se jmenuje „Víte, že“ a která má za veřejných 350 tisíc korun v době před podzimními volbami propagovat údajné úspěchy pražského magistrátu, dnes na tiskové konferenci zkritizoval pražský zastupitel za ČSSD Karel Březina.

Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Karel Březina

Podle sociálních demokratů si mají primátor Hudeček a TOP 09 tuto oslavnou předvolební kampaň platit ze svého. Pražští zastupitelé ČSSD také požadují, aby magistrát zveřejnil všechny faktury za reklamní a marketingové služby magistrátu za dobu, kdy je Tomáš Hudeček primátorem.

„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Pan Hudeček by se v kampani „Víte, že“ měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD,“ uvedl Karel Březina.

Za nesmyslné plýtvání a zneužívání veřejných prostředků považuje Hudečkovu aktivitu i kandidát na pražského primátora za ČSSD a ředitel motolské nemocnice Miloslav Ludvík. „TOP 09 se zřejmě zoufale bojí neúspěchu své kandidátky do podzimních voleb, která je složena zejména z lidí obžalovaných v kauze Opencard, a proto se snaží vylepšit svou image stůj co stůj. Tentokrát k tomu přímo zneužila peníze všech Pražanů, podobně jako to zde v centru můžete vidět na vizuálech starosty Prahy 1 Oldřicha Lomeckého, rovněž kandidáta TOP 09,“ uvedl Ludvík.

Zastupitelé ČSSD kromě výzvy k zaplacení kampaně z kapsy primátora Hudečka resp. prostředků TOP 09 požadují rovněž zveřejnění všech faktur za reklamu a marketing, které byly utraceny v posledních dvou letech. Sociální demokraté také představili plakát, na němž kampaň kritizují. „Případný vizuál, na kterém se Pražanů například zeptáme, zda vědí, že pánové Hudeček a Lomecký pokračují ve šlépějích Pavla Béma a že TOP 09 hodlá před podzimními volbami osadit více než sto velkých reklamních ploch u vjezdu do tunelů a na protihlukových stěnách, si zaplatíme rozhodně z vlastních prostředků“ uzavřel Březina.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSSD

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kupka: Chceme bezpečnou a užitečnou infrastrukturu pro všechny účastníky silničního provozu

10:21 Ministr Kupka: Chceme bezpečnou a užitečnou infrastrukturu pro všechny účastníky silničního provozu

Výbor Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) schválil pravidla pro poskytování příspěvků např…