Skalický (Pro Prahu): Do centra města živnostníkům vstup zakázán? Já říkám - NE

23.09.2014 11:56

Stále častěji mám pocit, že pan primátor Hudeček chce co nejvíce znepříjemnit a zkomplikovat život drobným živnostníkům a řemeslníkům.

Skalický (Pro Prahu): Do centra města živnostníkům vstup zakázán? Já říkám - NE
Foto: red
Popisek: Jan Skalický, kandidát hnutí PRO PRAHU

Anketa

Pro komunální volby v Praze se formují nová hnutí. O jakém jste doposud slyšeli?

7%
hlasovalo: 2309 lidí
Nejdříve neřešil situaci, aby mohli živnostníci, kteří chtějí poskytovat své služby v oblasti modrých zón, krátkodobě zastavit a vyložit materiál.
Jistě sami uznáte, že se malta a cihly dost těžko vozí metrem či tramvají a plynový kotel možná ještě hůř. Když ani to nestačilo a živnostníci si kupovali stírací karty, u kterých Magistrát nezajišťuje žádnou distribuci, tak co bychom ještě nepřitvrdili,že? A tak Hudeček a jeho TOP městská rada zavedou ještě nízkoemisní zóny. Vždyť náš pan primátor má hned dvě služební auta splňující bohatě emisní limity. Najme si aktivistu spolupracujícího například s hnutím Děti země, které umí blokovat i stavby D1, D8 a mnoho dalších, ať mu poradí, jestli ty nízkoemisní zóny má zavést. Ten pozve specialistu z Dánska, který se postaví k autobusovým zastávkám a naměří hrozivá data. Samozřejmě, že občan nesmí vědět, že hromadné dopravy se nízkoemisní zóna netýká, protože pak by se mohl ptát, proč se měření dělala u autobusového nádraží Florenc, kde vcelku pochopitelně vyšla nejhůře. A pan Hudeček nás ohromuje, jak jsme na tom nejhůř, co ten Dán kdy viděl.. Překvapivě se nezeptáme v sousedním Německu, kde v mnoha městech ukazují měření, že nízkoemisní zóny mají na ekologii minimální dopad. Dokonce ignorujeme i to, že několikanásobný efekt má přesun občanů z individuální dopravy do autobusů MHD.

Tak takhle to nechci, živnostníci podnikající řádně v Praze musejí dostat příležitost krátkodobě v placených zónách zastavit a to po registraci jen pomocí svého mobilního telefonu. Nízkoemisní zóny, které jsou jen jiným zákazem vjezdu a diskriminací méně movitých lidí, je nesmysl zavádět, navíc v době, kdy navrženou nízkoemisní zónu nelze v některých oblastech jednoduše objet. Když zůstane 30 000 plechových miláčků v P+R parkovištích, která prosazujeme, a město lidem nabídne čistou a bezpečnou MHD, tak nárůst zplodin z aut živnostníků určitě nebude nijak dramatický. Město může řešit polétavý prach efektivněji, ale to by nesměl Hudeček zapomenout na podmínku bezprašnosti u uklízecích vozů, ignorovat svozové vzdálenosti odpadu a další mnohem více zatěžující faktory. Živnostníci ! Až pan primátor Hudeček bude potřebovat opravit koupelnu, tak ho požádejte, aby Vám ty obkladačky a lepidla odvezl ve své limuzíně, že vy dorazíte na kole.. Nebo lépe, zvolte někoho, kdo Vám nebude házet klacky pod nohy.

Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU,
kandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický

  • HPP
  • politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5
  • mimo zastupitelskou funkci

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jan Skalický - profil

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT: První desítka kandidátů do nadcházejících eurovoleb

23:08 DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT: První desítka kandidátů do nadcházejících eurovoleb

Demokratická strana zelených - ZA PRÁVA ZVÍŘAT představila první desítku svých kandidátů do eurovole…