Tužín (SZ): Silnice z doby Rakouska-Uherska by asi nikdo nemodernizoval...

29.04.2015 4:31

Komentář k záměru modernizace trati z Prahy do Mnichova a Norimberku, na které se nedávno dohodl ministr dopravy Dan Ťok se svým bavorským protějškem (podle SZ by prodloužila cestu vlakem do Mnichova a Norimberka i nadále až o hodinu delší, než při jízdě osobním automobilem):

Tužín (SZ): Silnice z doby Rakouska-Uherska by asi nikdo nemodernizoval...
Foto: zeleni.cz
Popisek: Logo Strany zelených

U silniční dopravy si nikdo neumí představit, že by se místo stavby nových dálnic pouze modernizovaly silnice z doby Rakouska-Uherska. Takže opravdu rychlé evropské železniční spojení může umožnit pouze nová trať.

Současné tratě je potřebné modernizovat, využívat by se ale měly především pro účely kvalitní příměstské osobní dopravy a nerušené plynulé jízdy nákladních vlaků

Tomáš Tužín, dopravní expert Strany zelených

Strana Zelených považuje za nezbytné, aby i ČR neprodleně zahájila výstavbu nových rychlých železničních tratí tak, jak je to běžné v celé řadě států světa, tedy nejen ve vyspělých zemích Evropské unie. Spojení ČR s Bavorskem je vedle vysokorychlostní tratě mezi Prahou a Brnem tím nejdůležitějším.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Strana zelených

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dostálová (ANO): Nad dopisy diváků aneb Autentické otázky voličů

12:06 Dostálová (ANO): Nad dopisy diváků aneb Autentické otázky voličů

Odpovědi na otázky voličů, publikované na svém veřejném facebookovém profilu