SANEP (Středisko analýz a empirických průzkumů) se jako jediná z ryze českých společností se zaměřením na průzkum trhu a veřejného mínění účastnila mezinárodního veletrhu „Research and Results", který se ve dnech 26. - 27. října konal v bavorském Mnichově.
Politici pozor. Sledujte internet
„Letošní již šestý ročník tohoto veletrhu, jenž v oblasti průzkumů trhu patří mezi ty největší a nejvýznamnější na světě, pak lze dle pořadatelů označit za rekordní. „Research and Results 2011" se účastnilo 147 společností a více jak 3000 odborníků z celého světa. Mimořádný význam tohoto veletrhu rovněž dokládá i rekordní počet návštěvníků, a to nejen z řad odborné a akademické veřejnosti, ale i zástupců významných nadnárodních společností," stojí v tiskové zprávě SANEPu.
Účastníci konference se shodli mimo jiné na tom, že internet a jeho možnosti jednoznačně patří k nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti v rámci komerčních i sociologických průzkumů veřejného mínění. Tyto průzkumy představují jisté zrcadlo společnosti nastavené politikům. Ti by jim proto měli věnovat pozornost. Zkušenost z časů loňských sněmovních voleb ovšem ukázala, že jejich vliv není radno přeceňovat.
Související:
Alkohol je závažný problém. Češi si to uvědomují, zjistil SANEP
Lhát v průzkumech Sanepu není těžké. Je to ale neúčinné, hájí se šéf
Tisková zpráva agentury SANEP
SANEP se zúčastnil mezinárodního veletrhu výzkumných agentur „Research and Results 2011" v Mnichově
SANEP (Středisko analýz a empirických průzkumů) se jako jediná z ryze českých společností se zaměřením na průzkum trhu a veřejného mínění účastnila mezinárodního veletrhu „Research and Results", který se ve dnech 26. - 27. října konal v bavorském Mnichově.
Letošní již šestý ročník tohoto veletrhu, jenž v oblasti průzkumů trhu patří mezi ty největší a nejvýznamnější na světě, pak lze dle pořadatelů označit za rekordní. „Research and Results 2011" se účastnilo 147 společností a více jak 3000 odborníků z celého světa. Mimořádný význam tohoto veletrhu rovněž dokládá i rekordní počet návštěvníků, a to nejen z řad odborné a akademické veřejnosti, ale i zástupců významných nadnárodních společností.
V návaznosti na mezinárodní konferenci AIMRI (mezinárodní profesní sdružení, jehož je SANEP členem) konané v roce 2010 v Londýně zde společnost SANEP prezentovala fenomén internetu a jeho možnosti v oblasti průzkumů veřejného mínění. V této oblasti představila společnost SANEP jeden z nejrozvinutějších a metodicky nejpokročilejších inovativních postupů, což se setkalo s velkým ohlasem a zájmem odborníků z celého světa.
Jedním ze závěrů Mnichovského veletrhu bylo konstatování, že internet a jeho možnosti jednoznačně patří k nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti v rámci komerčních i sociologických průzkumů veřejného mínění.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp