Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům

11.02.2013 17:40

Společnost Hyundai v rámci své strategie být co nejblíže svým zákazníkům a nabídnout jim komfortní prostření pro nákup vozů Hyundai pracuje na změně prodejních míst dle nového vizuálního stylu.

Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům
Foto: red
Popisek: Hyundai

Tento styl odpovídá celosvětovému konceptu prodejních míst Hyundai a prvním autosalonem, který byl vybudován dle tohoto stylu je autosalon.

Hyundai – Fischer CZ v Českých Budějovicích. Jeho zástupci tak mohli jako první podepsat novou partnerskou smlouvu se společností Hyundai Motor Czech. Hyundai má v České republice v současné době již 56 autorizovaných prodejců a 70 prodejních míst. Svou prodejní síť hodlá Hyundai v ČR i nadále rozšiřovat a hledá nové obchodní partnery zejména v Praze, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Plzni nebo v Karlových Varech.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Nelegální přepravy minerálních olejů na severu Čech

11:44 Celní správa: Nelegální přepravy minerálních olejů na severu Čech

Během jednoho dne odhalili celníci na Teplicku tři nelegální přepravy minerálních olejů ze sousedníh…