Come and See – dosud největší integrovaná kampaň značky Canon

16.09.2014 15:30

Canon představuje svoji dosud největší integrovanou kampaň zaměřenou na spotřebitele. Tato TTL kampaň s názvem Come and See je součástí tříleté komunikační strategie společnosti Canon. Jejím cílem je inspirovat uživatele k zachycení příběhů, které se každý den kolem nás odehrávají.

Come and See – dosud největší integrovaná kampaň značky Canon
Foto: Canon
Popisek: Canon

Kampaň Come and See startuje na veletrhu Photokina 2014, nejvýznamnější světové akci zaměřené na zpracování obrazu. Bude první kampaní, která využije novou komunikační strategii společnosti Canon. V regionu EMEA (oblast Evropy, Středního východu a Afriky) bude mít podpora tvůrčích přístupů podobu komplexní integrované kampaně.

Inspirativní kampaň bude probíhat v rámci nejrůznějších marketingových kanálů napříč celým regionem EMEA. Množství aktivit bude také probíhat na sociálních sítích, kde budou uživatelé vyzíváni, aby své příběhy sdíleli. Společnost Canon připravila podporu v místě maloobchodního prodeje, která zkvalitní komunikaci se zákazníky a pomůže jim v orientaci při nákupu.

S cílem podpořit tuto reklamní kampaň i celou tříletou strategii byly vytvořeny také webové stránky Come and See, www.canon-europe.com/comeandsee, kde zákazníci najdou nejen užitečné technické informace, ale mohou nahlédnout i do zákulisí příprav kampaně. Na kampani se podíleli známí fotografové - Christopher Pillitz, který se zaměřuje na cestovatelskou fotografii, a Jamie Hall, který fotí divokou přírodu. Pro uživatele připravili produktová videa, která jsou návodem jak s přístroji Canon vytvářet ty nejkvalitnější výstupy.

„Fotografie je v dnešní době jeden z nejrozšířenějších a nejpopulárnějších způsobů vyprávění příběhů,“ říká Radka Palánová, Corporate&Marketing Communication Manager Canon CZ&SK. „Pro Canon jakožto lídra v oblasti zpracování obrazu jde o skutečně dynamické období, pravděpodobně nejdynamičtější v historii. Během uplynulých 80 let jsme přesvědčili masy lidí, aby své příběhy vyprávěli pomocí fotografie, aby snímky vytvářeli, sdíleli a tiskli. Naší dlouhodobou snahou tedy je a bude poskytovat uživatelům špičkové nástroje pro zachycení, následné trvalé uložení a sdílení jedinečných okamžiků, které jsou součástí jejich každodenního života. A v neposlední řadě je také povzbuzovat, aby tyto okamžiky nepřestávali hledat.“

Canon se snaží uživatele dlouhodobě inspirovat a podporovat v rozvoji jejich fotografických zkušeností. Cílem značky Canon je přitom nadále vyvíjet nové produkty a technologie pro zpracování obrazu, aby tak svým zákazníkům umožnila zachycovat, uchovávat a sdílet vzpomínky na vše, co se kolem nich odehrává.

Canon na kampani spolupracoval se společností JWT, reklamní agenturou Canon Europe. Pro oblast vztahů s veřejností využil Canon služeb společnosti Fever a novou strategii využití médií v regionu EMEA definoval se společností PHD.  Další informace o kampani Come and See jsou k dispozici na www.canon-europe.com/comeandsee.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

22:08 Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

Frymburský břeh lipenské přehrady bude zdobit busta nebo jiná hmotná, umělecky cenná připomínka na p…