CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů

17.02.2020 10:58

Agentura CzechTourism uspořádala v rámci veletrhu Holiday World první ročník networkingové akce Media Day.

CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Zástupci třinácti krajů České republiky na ní médiím z Ruska, Polska, Rakouska, Německa, Slovenska a Beneluxu představili výběr toho nejlákavějšího z regionu pro nadcházející turistickou sezónu.

Cílem Media Day je podpořit propagaci regionů a jejich turistických destinací v zahraničí a zprostředkovat jim přímou spolupráci se zahraničními médii.

„Práce se sociálními sítěmi a PR je jeden z nejefektivnějších nástrojů propagace destinací v zahraničí a Media Day propojil všechny kraje s dvaceti novináři okolních zemí, Ruska a Beneluxu,“ říká ředitel CzechTourism Jan Herget.

„Spolupráce se zástupci tištěných i elektronických médií, s influencery či sociálními sítěmi tvoří důležitou část aktivit zahraničních zastoupení CzechTourism,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení Rakousko Yvette Polasek a pokračuje: „A je skutečně efektivní. Porovnáme-li investice do jednotlivých press tripů je návrat ve formě mediální hodnoty jednotlivých článků až desetinásobný.“

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo obrany: Letecké muzeum Kbely zahájilo v sobotu už 56. sezonu

16:08 Ministerstvo obrany: Letecké muzeum Kbely zahájilo v sobotu už 56. sezonu

Zástupy návštěvníků přilákalo zahájení 56. sezony v Leteckém muzeu Kbely. Několik desítek jich čekal…