Magdalena Vlčková vystudovala VŠE, fakultu řízení v Praze. Ve společnosti OEZ byla nejprve pověřená koordinací technického rozvoje. Od roku 2001 zodpovídala za vytváření pozice značky OEZ na českém trhu i v zahraničí, firemní komunikaci a marketingové aktivity. Od minulého roku řídila produktový a obchodní marketing firmy. V nové funkci ředitele obchodu a marketingu bude mít na starosti obchodní rozvoj OEZ v České republice i na zahraničních trzích, a to včetně zodpovědnosti za marketingové a komunikační aktivity.
Magdalena Vlčková hovoří anglicky a rusky, je vdaná a má dva dospělé syny. Ve volném čase ráda cestuje, sportuje a čte.
OEZ s.r.o. je komplexním dodavatelem produktů a služeb v oblasti jištění elektrických obvodů a zařízení nízkého napětí. Společnost je od roku 2007 součástí skupiny Siemens. Firma dodává na trh produkty pod vlastní značkou a významně se podílí na výrobě i vývoji pro celosvětovou obchodní síť Siemens.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva