Mariánskohorská ulice v Ostravě je jako nová, končí rozsáhlá modernizace

11.09.2015 20:22

Motoristé, projíždějící Ostravou, mohou od zítřejších šesti hodin (11. 9.) jezdit po kvalitnější komunikaci. Končí rekonstrukce a modernizace jedné z nejfrekventovanějších cest v krajském městě – Mariánskohorské ulice, včetně rušné křižovatky s ulicí 28. října a ulice Opavské.

Mariánskohorská ulice v Ostravě je jako nová, končí rozsáhlá modernizace
Foto: Moravskoslezský kraj
Popisek: Mariánskohorská ulice v Ostravě je jako nová, končí rozsáhlá modernizace této frekventované komunikace

Investorem staveb, které začaly počátkem července, je Moravskoslezský kraj. Akce za téměř 150 milionů korun byly spolufinancovány za pomoci evropských peněz z Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko. Právě kvůli dotacím z Evropské unie nebylo možné kompletní výměnu asfaltu a podloží odsunout na jiný, méně exponovaný termín.

„Ulice Mariánskohorská i Opavská vykazovaly již velké opotřebení a časté poruchy, oprava byla nezbytně nutná. Zásah do dopravy v Ostravě to byl velký i vzhledem k  pracím na dalších komunikacích ve městě, které probíhaly souběžně. Ale podařilo se vše zvládnout bez větších komplikací, věřím, že i řidiči ocení výsledek – větší bezpečnost a plynulost silničního provozu, včetně lepší dopravní situace v krajském městě a přilehlém okolí,“ uvedl 1. náměstek hejtmana Josef Babka.

Upozornil, že  v průběhu víkendu bude ještě v úseku mezi dálničním přivaděčem a křižovatkou Cihelní dokončena výměna živičných vrstev.

„Jsem rád, že nezbytná, časově náročná a rozsáhlá rekonstrukce ulice Mariánskohorské včetně rekonstrukce autobusových zálivů, instalace nového dopravního značení, výměny svodidel a nového povrchu příjezdových ramp, proběhla bez větších stavebních problémů a podle časového harmonogramu,“ řekl ředitel Správy silnic Moravskoslezského kraje Tomáš Böhm.

Dobrá zpráva je také to, že díky evropským penězům a s využitím uzávěry Mariánskohorské ulice, mohlo být provedeno odkanalizování ulice 28. října, která se nachází v ochranném vodárenském pásmu, včetně pokládky kvalitního, nového povrchu vozovky s betonovou deskou v místě největšího zatížení.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Operátoři

Pane senátore, dobrý den, myslíte, že je šance, že se někdy dočkáme slibovaného čtvrtého operátora a tím i levnějších cen? Kdo je odpovědný za to, že tu nemáme čtvrtého operátora? Někde jsem četl, že tu být nemůže, což nechápu. Žijeme přeci ve svobodné a tržní ekonomice nebo ne? Nevím, zda mi dokáže...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správy železnic: Po pravém břehu Labe se pojede rychleji, zruší se všechny přejezdy

7:02 Správy železnic: Po pravém břehu Labe se pojede rychleji, zruší se všechny přejezdy

Rekonstrukce více než 30 kilometrů dlouhého úseku mezi Lysou nad Labem a Mělníkem má svého projektan…