Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA

04.08.2014 17:04

Stefan Büscher (46) převezme od 1. října 2014 vedení marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA vystřídá Thomase Owsianského (47), který je jako výkonný ředitel odpovědný za marketing a prodej značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen.

Pan Büscher má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. V současné době je ředitelem pro produkt a marketing společnosti Bentley Motors, kde zodpovídá za celosvětové marketingové aktivity značky Bentley. Předtím Stefan Büscher zastával 16 let různé vedoucí funkce v oblasti marketingu a prodeje značky Porsche.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…