Penny zná oblíbené české výrobky svých zákazníků

15.09.2014 13:00

V loňském roce Penny Market odstartoval zákaznickou soutěž, jejíž součástí bylo též hledání Hvězd regionů neboli výrobků, které jako nejoblíbenější zvolili svým hlasováním přímo zákazníci. Penny tak nyní přesně ví, které tři české výrobky mají jeho nakupující nejraději.

Penny zná oblíbené české výrobky svých zákazníků
Foto: Penny Market
Popisek: Penny Market

Hlasování probíhalo téměř dva měsíce, kraje byly rozděleny po dvou a na základě doručených hlasů se vybraly vždy tři nejlepší výrobky. „Rozhodování komu dát hlas nebylo pro naše zákazníky rozhodně snadné, neboť českých je v Penny 7 z 10 výrobků,“ komentuje závěr hlasování vedoucí oddělení marketingu Penny Marketu Daniel Novotný.

Absolutní vítěz Hvězdy regionu získal 13,5 % z celkového počtu hlasů; stalo se jím pivo Velkopopovický kozel. Druhé místo obsadil Sedlčanský Hermelín, třetí v pořadí byla Lučina.

„Ohlas hledání Hvězdy regionů je pro nás dalším potvrzením, že české výrobky mají naši zákazníci dlouhodobě v oblibě a že je cíleně vyhledávají. Jsem rád, že mohu stále znovu opakovat, že široký sortiment českého zboží u nás nakupující vždy najdou,“ slibuje Daniel Novotný.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Párování.

Probíhá párování koalice a opozice? Pokud ano, nejsou potom "obstrukce" jen divadlem pro voliče a opozice to koalici hodně usnadňuje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jindřišská zůstává majetkem České pošty, zájemce nenašla

11:27 Jindřišská zůstává majetkem České pošty, zájemce nenašla

V úterý 14. května byl termín pro registraci zájemců o koupi areálu na rohu pražských ulic Jindřišsk…