V křesle ředitele BESIPu se za rok a půl vystřídali tři ředitelé, k dispozici měli okolo sta milionů. Žádná velká kampaň nevznikala a tak jen měnili třeba logo, rušili osvědčené kampaně a vytvářeli projekty, které dopravní odborníky spíše zaskočily.
Pět spotů za sedm milionů
Mezi nimi náprava vybodovaných řidičů, kdy by si řidič do auta koupil krabičku kontrolující jeho rychlost. S tou by rok jezdil, a pokud by neudělal žádný přestupek, tři body by se mu odečetly. Podle nového šéfa Romana Budského ale nezjišťuje alkohol za volantem nebo používání bezpečnostních pásů.
BESIP se proto raději vrátí k osvědčené kampani Nemyslíš, zaplatíš! Za sedm milionů má vzniknout pět nových spotů. "Budeme mířit tentokrát spíš na emoce, bez toho, abychom ukazovali drastické záběry," říká Budský. Inspirací je francouzská kampaň, která zachycuje reakce lidí ve chvíli, kdy se dozví, že jejich blízký zahynul při nehodě.
BESIP cílí i na motorkáře. Dvě stě jich získá kurz bezpečné jízdy, pokud budou správně odpovídat na otázky v novinách a na stránkách BESIPu. Součástí kampaní BESIPu bude i nový web nebo servis pro školy. Za šest projektů, které chce spustit od září, BESIP zaplatí zhruba 40 milionů.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh