Skopeček (ODS): Odvolání řeckého velvyslance je nepochopitelné

23.12.2015 12:26

Jan Skopeček na Facebooku

Skopeček (ODS): Odvolání řeckého velvyslance je nepochopitelné
Foto: Archiv JS
Popisek: Jan Skopeček

Odvolání řeckého velvyslance z ČR za výroky ohledně smysluplnosti členství předluženého a de facto zbankrotovanébo Řecka v eurozóně je neadekvátní reakcí. Stovky miliard eur pomoci, které evropské země a mezinárodní instituce Řecku v posledních letech poskytly, jsou snad dostatečným důkazem o selhání řeckých elit při řízení své země. Není možné nad tím zavírat oči a přehlížet evidentní fakt, že se Řecko stalo nejproblémovějším členem eurozóny. V tomto má prezident Zeman pravdu a odvolání řeckého velvyslance je nepochopitelné. Prezident Zeman ale zapomíná, že Řecko bylo do eurozóny lákáno a přijato ostatními členy eurozóny, které dnes nenechají na Řecku nit suchou. Selhání je tedy jak na straně Řecka, tak na straně evropských federalistů, mezi které se prezident počítá. Neselhalo jen Řecko, to je v jistém směru obětí snu o evropském superstátu. Selhal celý projekt společné evropské měny, která se nehodí pro tolik strukturálně různorodých evropských ekonomik. Na tom by nic nezměnil ani odchod Řecka z eurozóny. Je dobře, že ČR se tohoto neúspěšného experimentu neúčastní.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

návrat Ukrajinců

Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

22:12 Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k výuce o genderu ve školách.