CzechTourism oslovil ambasadory – podpoří cestovní ruch v regionech

19.10.2017 12:38

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism spustí společně s Ministerstvem pro místní rozvoj tzv. Ambasador program. Jeho cílem je propagovat Českou republiku na zahraničních trzích pomocí významných osobností.

CzechTourism oslovil ambasadory – podpoří cestovní ruch v regionech
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem Ambasador programu je prostřednictvím výběru osobností, jejichž jména na daných zahraničních trzích rezonují, propagovat Českou republiku a její regiony, a to v návaznosti na ostatní chystané marketingové kampaně.

„Naše regiony potřebují silnější marketingovou podporu, která by umožnila odlehčit přeplněným či exponovaným turistickým místům. Program je další z řady aktivit, které směřují na cílenou podporu regionů pomocí cestovního ruchu. Mezinárodně uznávané osobnosti z oblasti sportu či kultury pozvou své zahraniční fanoušky na místa, která by možná při jejich rozhodování o výběru lokalit dovolené, nezahrnuly do programu,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Do projektu byly aktuálně nominováni např. Jaromír Jágr, Klára Spilková, Marta Kubišová, Gabriela Koukalová, Magdalena Kožená, Ondřej Synek, Petr Čech, Martina Sáblíková, Jaroslav Kulhavý, Pavel Šporcl, Karel Gott, Ester Ledecká a Pavel Nedvěd. CzechTourism nyní začne s jednotlivými nominanty projednávat jednotlivé spolupráce.

Výběr jednotlivých amabasadorů provede CzechTourism v návaznosti na zkušenosti se zahraničních trhů – pomocí ředitelů svých zahraničních zastoupení oslovil osobnosti, které jsou v dané lokalitě „opinion leadry“. „Diverzifikace marketingových aktivit agentury na základě očekávání turistů přijíždějících z rozličných trhů je naprosto stěžejní. Vytipovali jsme proto osobnosti, které mají v zahraničí silné renomé, a zároveň chtějí propagovat svůj rodný kraj či region během oficiální kampaně,“ dodává ředitelka agentury CzechTourism. Propagace regionů bude probíhat především v zahraničí, a to v zemích Beneluxu, Číně (včetně Hong Kongu), Itálii, Francii, Japonsku, Jižní Korei, Mexiku, Německu, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, USA a Velké Británii.

Marketingová kampaň bude zahrnovat natočení destinačních spotů – videopozvánek, fotoprodukci s ambasadory a tvorbu následných vizuálů pro kampaň. Připravené videospoty podkreslí klasická hudba v moderním pojetí Pavla Šporcla. CzechTourism využije osobností i v následujících letech, v roce 2018 bude stěžejním tématem marketingové kampaně 100 let Československa.

Na projekt bude vyčleněno 22,5 milionu Kč.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Den otevřených dveří v Poslanecké sněmovně

22:03 Den otevřených dveří v Poslanecké sněmovně

Ve středu 8. května se v Poslanecké sněmovně uskuteční tradiční Den otevřených dveří. U příležitosti…