Jedná se o zcela dobrovolné poskytnutí kontaktu pro zaslání případného upozornění. Cílem projektu je upozornit cestující na neuhrazenou přirážku k jízdnému a dát jim prostor k jejímu uhrazení dříve, než ji DPP předá k vymáhání advokátním kancelářím.
V případě neuhrazení přirážky bude odeslána 17. den další zpráva s informací o neuhrazení přirážky v požadovaném termínu. Odeslání zprávy s detaily k úhradě přirážky na uvedené tel. číslo nebo e-mail má pouze informativní charakter a její nedoručení či nepřevzetí není překážkou k případnému vymáhání pohledávky.
Současně bude v pilotním projektu testována aplikace pro ověření aktuálního stavu pokuty. Na stránkách ZDE po zadání čísla ze „Zápisu o provedené přepravní kontrole“ cestující zjistí, zda již byla pokuta uhrazena (resp. ve které fázi vymáhacího procesu se nachází). Systém eviduje údaje z přepravních kontrol provedených od 1. 7. 2014. Údaje jsou v systému k dispozici zpravidla do 48 hodin po provedené kontrole.
Více informací o přepravní kontrole naleznete ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva