„Hanácká vodka je dlouhodobě úspěšná. Loni kromě inovace k tomu přispěla jistě i komunikační kampaň jak printová, tak rozhlasová a billboardová, prezentující celou šíři portfóliové řady Hanácká,“ konstatuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Ing. Vladimír Vavřich.
„Své přinášejí prodejní akce v obchodních řetězcích a pak se tu rovněž začíná výrazně promítat znovu narůstající důvěra kupujících v české značkové lihoviny.“
Hanácká vodka patří už po řadu desetiletí k nejznámějším vodkám v České republice a je klíčovým produktem řady HANÁCKÁ. Je nejstarší značkovou vodkou na území České republiky a zná ji na území České republiky více než 75% dospělé populace. Dlouhodobě se nejvíce kupuje na Moravě a ve Slezsku. Ovšem podle současného výzkumu, tedy tracking study od STEM/MARK, se vnímání kvality, ale i znalost značky, posílilo celoplošně. Hanácká vodka se řadí k TOP 5 českým značkám mezi vodkami Ročně se vypije na 3 000 000 láhví lihovin řady HANÁCKÁ. Z toho tvoří na 1 000 000 lahví právě Hanácká vodka. Za jednu pracovní směnu se jí v prostějovské likérce společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries vyrobí 40 tisíc láhví.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva