Služba DINO České pošty pomáhá řešit nezaplacené televizní poplatky

12.02.2015 16:29

Služba DINO České pošty nabízí od začátku roku 2015 pohodlnější a příjemnější cestu, jak mohou napravit své pochybení lidé, kteří zapomněli na platbu zákonem stanovených televizních poplatků a ve většině případů o tomto závazku nemusí vědět.

Služba DINO České pošty pomáhá řešit nezaplacené televizní poplatky
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Na pobočkách České pošty mohou lidé od ledna 2015 vyřešit své platby zákonem stanovených televizních poplatků, které dosud neuhradili. Česká televize s Českou poštou si od zapojení služby DINO do této agendy slibují individuální způsob řešení a především omezení počtu možných soudních sporů i exekucí, jejichž náklady významně navyšují dlužnou částku. Těm se nyní mohou vyhnout zejména ti, kteří se ocitli v dočasné platební neschopnosti nebo na povinné platby jednoduše zapomněli. Služba, kterou Česká pošta úspěšně provozuje již třetím rokem, tak napomáhá všem stranám k dobrovolné a úsporné variantě řešení.

Česká televize vypsala zakázku na dodávku inkasních služeb s důrazem na osobní kontakt s poplatníkem již v roce 2013. Česká pošta od spolupráce s Českou televizí očekává přirozené rozšíření služby DINO mezi širokou veřejnost a je připravena pomoci předejít sporům kvůli neuhrazeným televizním poplatkům. V první fázi spolupráce začala distribuce prvních 10 000 dopisů DINO dlužníkům České televize.

Česká televize využitím služby DINO významně vychází vstříc svým poplatníkům, kteří na úhradu zapomněli nebo ji neprovedli z jiných důvodů, avšak mají zájem svůj závazek řešit.

Co nabízí služba DINO České pošty?

Pokud dostane dlužník od České pošty dopis DINO, ve kterém je o závazku detailně informován, může na nejbližší poštovní pobočce svůj závazek uhradit, případně tak učinit bezhotovostně. Současně služba DINO zajistí opakované upomínání dlužníka poštovním doručovatelem nebo i bezplatné zaslání dopisu DINO na aktuální doručovací adresu poplatníka v případě, že se na původní adrese nezdržuje.

Primárním cílem služby je zajistit dodání informace o existenci závazku poplatníkovi tak, aby mohl svůj závazek vůči České televizi včasně řešit bez dalších možných komplikací.

Od roku 2012 už DINO řešilo stovky tisíc pohledávek pro desítky podniků. Úspěšné bylo například při zakázce pro Český rozhlas během loňského roku. Z oslovených domácností, které dlužily za zákonnou platbu rozhlasového poplatku, svůj dluh uhradila celá polovina.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká pošta

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …