Vít Bárta: Za mého ministrování bylo vše jinak

14.05.2012 19:48

VÍME PRVNÍ Dobrý den. Dnes bych se rád prostřednictvím tohoto mého online deníku vyjádřil ke zprávě NKÚ.

Vít Bárta: Za mého ministrování bylo vše jinak
Foto: Zbyněk Pecák
Popisek: Vít Bárta

Za mého ministrování byl na ŘSD zahájen audit všech projektů v přípravě za účelem nalezení úspor. Ty se týkaly přesně těch problematických nákladů, které zpráva NKÚ kritizuje. Zbytečné ekodukty, předražené přeložky plynu a jiných médií. A jiné vydírání, podmíněné souhlasem s vydáním Územního rozhodnutí.

Předběžné výsledky, které ŘSD v médiích v průběhu roku 2011 prezentovalo, byly 27 miliard. Pak je předalo k oponentuře na Ministerstvo dopravy. Co se s nimi děje teď? Kolik z těchto úspor zůstalo? Proč se případně tak rapidně snížily?

Proč mají energetici svůj zákon, podle kterého bez problémů staví? Proč jej mají telekomunikace? Dnes všechno privátní firmy? Proč není silný zákon na výstavbu dopravní infrastruktury, když to platí stát, lépe řečeno daňový poplatník? Jak může být na ŘSD někdo aktivní, když není stále služební zákon a jasně definovaná odpovědnost státního úředníka...

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hřib (Piráti): V investicích do infrastruktury pro cyklisty pokračujeme

22:01 Hřib (Piráti): V investicích do infrastruktury pro cyklisty pokračujeme

Informace na svém veřejném facebookovém profilu k dalším investicím do infrastruktury pro cyklisty v…