Z domácích zakázek tak nakonec profitovala hlavně nadprůměrně zisková firma Škoda Transportation.
Nákupy drah už začali zkoumat i auditoři. "Zprvu se nevypisovaly žádné soutěže, všechno to šlo do Škodovky. Jsou to zbytečně vyhozené peníze, za které se mohlo pořídit více lepších vlaků," hodnotil podle MF Dnes zakázky někdejší člen dozorčí rady drah Jaromír Dušek.
Škodu ještě donedávna vlastnila nizozemská společnost Appian Machinery, o které se často spekulovalo, že je pod vlivem šéfa ČEZu Martina Romana. Loni pak firmu koupila čtveřice manažerů Škody a Appianu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par