„Vedení ČSSD se rozhodlo, že zatím nic zveřejňovat nebude. A to ani u dodavatelů, kteří dali souhlas," řekl Hospodářským novinám mluvčí Martin Ayrer. Kromě konkrétních částek ČSSD odmítá zveřejnit i seznam těch dodavatelů, kteří zveřejnění peněz zakázali - prý by je to mohlo poškodit.
Strana do své výroční zprávy o hospodaření zapsala, že loňská kampaň vyšla na 184 milionů. Což je ale o třicet milionů méně, než kolik zaplatila pravicová ODS. Kampaň sociální demokracie byla přitom mnohem masivnější, což bývalý manažer kampaně Jaroslav Tvrdík vysvětlovat slevami na inzerci, které čítaly 90 procent.
Nejvíce peněz na billboardy a inzerci
V dosud zveřejněných nákladech (ze 184 milionů) zabírají nejvíce peněz tzv. „ostatní" náklady, kam spadají i billboardy nebo novinová inzerce. Dále krajské náklady spolu s mítinky a dalšími billboardy. ČSSD do této částky započítala i peníze na umělce (koncerty Scorpions, Michala Davida nebo Elánu), spoty a výzkumy veřejného mínění.
Čtěte více:
Dluhy za obří kampaň dusí ČSSD. Prodej majetku krajní variantou
V rozpočtu za kampaň ČSSD chybí miliony pro umělce
Sociologové: Tak masivní kampaň jsme nezažili od roku 1946
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan